Gbp=Gastric bypass
åh kom på en fråga, hur skall jag göra med mina smycken?? örhängen m.m. fick ni ha på något eller skulle allt tas bort??
åh kom på en fråga, hur skall jag göra med mina smycken?? örhängen m.m. fick ni ha på något eller skulle allt tas bort??
justmystica- usch så jobbigt,bäst jag börjar redan nu så jag inte glömmer av det sen..
justmystica- okej, orolig för det med, men det gick bra att ta ev dem på avdelningen eller innan man "scrubbar"??
smultronsaft- förmodligen för att få dit bakterier, men jag vet inte, varför egentligen så länge dem inte är på magen..
hej hej allesammans.. så nu är jag hemma efter Op 19/1.. ni som gjort eran, hur funka det med att dricka tycker ni, blir mätt fort och orkar inte dricka så mycket som jag skall..
hur gjorde ni för att få i er allt`???
cecilia B- Okej, tycker jag inte jag kan få i mig "maten" om jag dricker hela tiden..
lite frusterande över detta..
usch så sitter jag här med en spänd och öm nedre deö av buken, blir tokigt... är det någon som hade så efter Op.???. börjat med mixad mat idag,klarar inte av mer flyt ;(... åh jag blir tokig på min mage nu....
sitter och funderar på hur dem skall ta bort staples??
har det kännts något, är så nojig inför detta...
tur att det är ett par dagar kvar..
mikalala- Okej, vad skönt att höra, för jag svimma nästan sist de tog stygn...Kan jag lugna ned mig lite..
God morgon...
Jag sitter och är så frysen så jag vill bada, men jag fundera på hur är det med att bada hemma??
jag skulle ju inte börja simma förrens efter 3 mån..