Gbp=Gastric bypass
Livet från den ljusa sidan. Kan du ha storlek 38 och ändå ska du gå ner lika mkt till?
Oj, då jag kommer i stl 38 kommer jag vara nöjd typ
Livet från den ljusa sidan. Kan du ha storlek 38 och ändå ska du gå ner lika mkt till?
Oj, då jag kommer i stl 38 kommer jag vara nöjd typ
Lilarina, nej självklart gjorde det ingenting Jag hoppas kunna motivera folk och peppa folk med mina bilder
Jag hade min platå i 4månader och då spelade det inte någon roll ALLS vad jag gjorde.. Det var då jag hade gått ner 30kg. Sen en dag lossnade det och vips har jag nu gått ner 12kg på 2månader.
Är det en platå så kan man inte påverka den på något sätt utan man ska bara fortsätta som man ska
Susiepie, innan jag opades så hade jag mål bmi23. Och sen så hade jag det som mål en tid efter open oxå. För några veckor sedan så ökade jag till bmi25. Jag kommer säkert att nöja mig högre oxå så vi får se vart jag landar. Skinnet som är över väger ju en del oxå
sussiesnus, om det är jättejobbigt så prata med din dietist så kanske du får äta vanlig mat ist.
Jag klarade inte av mitt flyt så jag fick okej av min dietist att äta vanlig middag fast med speciella riktlinjer då såklart.
Euhhmm.. Nån som tar shotar efter open? Klarar ni av det?
Jag var på fest igår och vart väl rätt full, men sen tog jag en shot ute på krogen och 1h efter så dunka det till i skallen och sen började jag må sååå illa o spydde typ 20min (fast inget kom ju såklart). Fortsatte spy då jag kom hem och mådde pyyyton. Idag har jag oxå mått riktigt dåligt och spytt några gånger.
har aldrig varit så innan för mig. jag har varit lite småbakis förut dan efter, men aldrig spytt varken samma kväll eller dan efter jag partat
Meduziz, det är nog olika från person till person. Nån kork med baileys och jag skulle inte märka av det öht.
Jag tar det ju lugnt. Inte så att jag tokhäller i mig ren sprit precis
men som sagt, nu var det en shot och det blev sådär och jag brukar aldrig ta shotar, så därför undrade jag om nån annan varit med om det
Miss Emelie, men vilken typ
Klart man inte låter sina barn bete sig hursomhelst hos andra personer. Det är ju en självklarhet. iaf för mig.
Jag är föresten snaaaart med i 70KILOS klubben
(*flinar mot kaffelatte*