Gbp=Gastric bypass
hej alla. nu har jag blivit opererad. vad sjönt det är. hur är det med er?
hej alla. nu har jag blivit opererad. vad sjönt det är. hur är det med er?
japp de är jag och de är sjönt. Synd om du måste avboka din tid. De va jag med rädd för. För någon dag innan så började jag kräkas och var lös i magen men jag hadde ätit något som magen inte tålde tror jag för de varade bara en dag. Jag var nog med nervös jag tängte mycket på täng om jag inte vaknar upp utan dör. men så får man inte tängka. man ska tängka allt kommer gå bra.
Hej jag har precis blevit opererad och jag skulle flytta 2veckor efter och 2veckor pureat. inan operationen fick man själv välja men man skulle gå ner 4-5kg snabbt bara. jag blev sjukskreven 6veckor. Grattis till operationen.
Jag blev opererad på värnamos sjukhus den 14januari.
2009-01-22 10:05:21 följande:
grattis jag är med myopererad och jag tycker med man har en sked för jämmna. Får du i dag allt vatten du ska. jag får inte i mig allt och undara hur jag kan göra för att få i mig de. jag har i en vattenflaska.
jenny jens skrev 2009-01-22 14:04:50 följande:
Hej vet inte om jag kan täknas med för jag opererades nyligen och äte hjärntlabbleter. min mage är hård och så åt jag katrinplommonppure i går och så ändrdes de. jag blev lös i stälet men bara den gången jag var på toa. jag bajsar som regel 1gång om dagen. tyvär får jag heller inte i mig tillräkligt med vatten.
la luna skrev 2009-01-22 11:19:57 följande:
japp de gick bra kan man sä. förutom att de va planerat titthål och dem började med de och fick öppna för att dem inte kunde avsluta med titthål så jag har ett stort sträk på magen med men de gör inget.
Jag säger Grattis till alla som har gjort den. Det är så sjönt att de är gjort nu. Jag gjorde min den 14/1 detta året
okej då är det bara att vänja sig. Får jag fråga hur gjorde du för att få i dig tillräkligt med vättska. kan man hälla i citron i vattnet?
okej jag ska ha i mig ca 2liter vatten men mins 1½liter vatten plus maten. men tyvär harj ag inte äns fått i mig 1liter vatten i dag.