Gbp=Gastric bypass
jag flyter i 1vecka till sen ska jag börja med pureat.
jag flyter i 1vecka till sen ska jag börja med pureat.
hej jag är opererad med öppen fast dem började med titthål. ,itt öppna har läkt bra och de gör mer ont med öppen än titthål. såret menar jag. När du höstar har du en kudde framför och trycker. för om du har de så gör de inte lika ont. Jag opererades den 14januari..
Tinzi: villket sjukhus ska du operera dig på?
det är bara bra med mig. sjönt är det faktist att det är gjort nu. hur är det med dig?
med mig är det bara bra men saknar vanlig mat. äter ju bara flyttande änsålänge.
till mig sa dem att jag skulle känna mig fram till villket som kändes bäst. var har du gjort din operation?
pkej men börjar tröttna på soppor. jag äter heller inte så mycket. kan sä att de har bara blevit 3gånger i dag. frukost lunch och nu kvällsmat sen blir de väl ett kvällsmål.
tyvär får jag inte i mig tillräkligt med vatten i dag har jag inte äns drukit 0,5L. hur går det för dig. har du något tipps till mig hur jag kan få i mig mer vatten. jag har de redan i en vattenflaska.
jag dricker 1dl mjölk till lunchen och kvällen. men de ska jag försöka. är bara så rädd att jag dricker för mycket på en gång. så att något händer.
okej får väll försöka med de.
livet från ljusa sidan skrev 2009-01-26 20:43:42 följande:
nu fatta jag inte