trollsanna skrev 2008-12-31 09:28:36 följande:
Hej i tråden! Har också läst här en hele del. Har börjat mitt flyt och är inne på 4:e dagen (dock med en j-la huvudvärk) vet ju att det beroro på flytet och att det går över. Ska opas den 20:e.
Prova att dricka mer vatten och se om huvudvärken släpper. Vet att man ofta tycker att man redan dricker ganska mycket vatten men öka lite till. När jag flöt låg jag i snitt på 3 liter vatten om dagen. Och ja, jag sprang på toa i början....
lilarina skrev 2008-12-31 08:27:05 följande:
hej åh va kul att höra,,,precis samma här har med funderat på varför dom säger så.kommer vi se sjuka ut när vi nåt det mål vi vill nå.jag hoppas med på att gå ner ca20kg till.konstigt,,dom ser ju inte sjuka ut,varför skulle vi göra det,,jag måste få fråga innan jag tappar vettet med, hihitappar ni hår,,jag tror jag snart blir flintskallig,,herregud bara rasara av,vågar inte klippa mej just nu,när man duchat ser det ut som man lånat hundebs hand duk,,nån mer?sköt om er alla o önskar er ett riktit gott nytt år,kram mejlivet från ljusa sidan skrev 2008-12-30 23:07:58 följande:
Peppar peppar peppar peppar och 1000 peppar till, men jag har inte börja tappat hår än. Var och klippte mig i går och då konstaterade vi att än finns inga tecken på att det börjar lossna. Dock har det ändrat karaktär och blivit mer fett.
Minns inte riktigt hur länge du har varit opad, men är jag helt fel ut om jag tror att du också är opad i september?
Min frisör sa att en sakta viktminskning kan kanske påverka håravfallet. Men det vet jag inte. Dock hade hon haft en kund som hade gjort samma op som oss och hon hade rasat i vikt och tappat nästan allt hår. Och det bara någon månad efter open.
Själv har jag för mig att man kan tappa upp till ett år efter open och roppar med andra ord inte hej ännu!