Inlägg från: Blackbutterfly |Visa alla inlägg
  • Blackbutterfly

Gbp=Gastric bypass

Jaaa, det borde vi verkligen!!
    Det är ju du som jobbar...så säg till när du kan bara!! ;-D

Och du....TACK sötnos!!!

Jenny N skrev 2009-02-01 17:31:33 följande:

Blackbutterfly skrev 2009-02-01 17:10:26 följande:
    Åh älskade vän, du är fantastisk! Och du vet att jag tycker detsamma om dig, du är vacker precis som du är! Vi borde ta en fika någon dag innan hela karusellen drar igång!
  • Blackbutterfly

Felicia6 skrev 2009-02-01 19:57:41 följande:

Åååhhh.. Har shoppat som en tok sista dagarna men det är ju sååå roligt då man kan köpa kläder man hittar som är fina och man kan ha dom ist för innan att man först kollar om det finns i ens storlek och sen köper det.. Idag köptes bla ett par baggyjeans och en jacka. Hittade en skinnjacka jag vill ha oxå men måste vänta på lite cash innan jag köper den Vad tycker ni om mina fynd? Kolla på felicia6.blogspot.com
    RIKTIGT snygga byxor...ser otroligt sköna ut...vart har du köpt dem??
    Du ser verkligen jättebra ut!!
  • Blackbutterfly

Felicia6 skrev 2009-02-01 21:06:52 följande:

Tack Dom är köpta på min nya favvoaffär VeroModa riktigt myspysbrallor är det. Älskar dom massa
    Kan förstå det!! Tänk att kunna köpa kläder på VeroModa....najs!!
    Jag har aldrig gillat jeans...men dom där såg så softa ut...perfekt att bara dra på sig!!
  • Blackbutterfly

Felicia6 skrev 2009-02-01 21:28:30 följande:

Jag har i princip aldrig haft jeans i hela mitt liv pga min övervikt men sen jag kommit ner till iaf stl 46 så jag kunnat ha stretchjeans så har jag älskat jeans :D och speciellt nu då jag gått ner ytterligare för då är dom inte så hemska som dom kändes då jag var som störst
    Kan tänka mig att det blir så...att man valt en speciell typ av kläder som man tycker är "jag" men att det är bara pga ens övervikt...sen när man går ner en massa och inser hur saker sitter och KAN sitta...då ändrar man stil!! OJ vad jag längtar!! Bara 17 dagar kvar tills jag ska träffa kirurgen...
  • Blackbutterfly

mikalala skrev 2009-02-02 00:15:30 följande:

BlackButterfly: Jo det stämmer tycker jag, jag har köpt de kläderna som passat och varit "mest okej" och då har jag typ köpt varenda klädesplagg jag gillat kanske sammanlagt tio plagg per år... men nu börjar jag kunna välja mycket mer och de sitter mycket bättre och jag har insett att jag inte vill ha så gulliga kläder egentligen utan lite mer rockiga
    Rockiga kläder är oxå min smak...fast det har det varit hela tiden..svårt att få tag i stora strl dock!! OJ OJ vad jag ska shoppa när jag gått ner...men som du säger...man är ju knappast nån miljonär och dyrt verkar det bli...speciellt när man som du tappar 2 kg i veckan!!
    Ja ja...vad är en bal på slottet??
  • Blackbutterfly

Betty Boop skrev 2009-02-02 15:17:45 följande:

Lägg undan en hundralapp (eller annan summa) för varje kilo du går ner! Ska man ner tex 40 kg så har man 4000 att shoppa för sen!
    AAAAhhhhh...faktiskt skitbra idé...det ska jag införa!!! Undra om man ska börja med det redan när man ska börja flyta?? Vad tycker du??
  • Blackbutterfly

Lils skrev 2009-02-05 15:07:24 följande:

Jag har fått min op tid ohhh jag vill skrika ut till hela världen..... Den 19 Februari sker det så precis om 2 veckor. OOOO vad jag är LYCKLIG
    Grattis grattis!!
    Vart ska du op:as???
  • Blackbutterfly

Mrs Kaffelatte skrev 2009-02-09 19:47:15 följande:

Tack alla... *rodnar över alla fina ord*
    Vilken skillnad...helt sjukt jättefin är du!! Måste kännas underbart!! Garttis!!
  • Blackbutterfly

Jenny N

Hur gick det att träffa Dietisten och sköterskan?? Oj oj, det går fort för dig nu...
    Jag ska träffa kirurgen som ska op:a mig på ons!!

Puss på dig finaste!!

• Blackbutterfly

caropia skrev 2009-02-11 13:17:42 följande:

27:e mars blir det operation! Nervös som attans är jag!
    GRATTIS!!!!
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass