Gbp=Gastric bypass
Haha, grattis medow.
Haha, grattis medow.
Japp! Jag har rotat runt på denna tråden en stund nu och fått massa bra svar här.
Det stämmer, det är privat. Sahlgrenska hyr in gbp-patienter dit.
Jenny jens, kan det vara så att du är laktosintolerant? För det kan vara det som krånglar. Det har ryktas om att allévo kan vara snällare för magen. Testa det vetja.
Sedan mår man illa när man flyter. Helt kalas tror jag inte någon mår.
Om du ska försöka med lite blåbärs soppa eller avslagen kola? Båda innehåller ju jättemycket socker.
Zizter, äh, go girl. Det är din kropp, det är du som bestämmer. Jag tror dock också på att just vin stiger upp i huvudet snabbt. Det kanske går bättre med alkoläsk?
Hmm.. synd det där med mjölkprodukter. Jag är vegetarian och det är ju protein i det som är bra. Men hoppas att det går över ganska snart då.
Finns det fler op-ade som är veggiesar?
Härligt mikalala! Du får jättegärna skicka länken till mig!
Sussiesnus, kan det vara så att du inte kan sova för att du är närvös? 5kg på fyra dagar är fantastiskt bra! Grattis.
Det känns som att jag inte går ner något alls. Igår morse stog vågen på 94,5 men idag sa vågen 96kg. Galet. Egentligen borde jag skita i vågen helt men jag blir glad när den visar mindre för varje dag. Ja, förutom idag då. Det måste vara vatten jag lagrar för upp kan jag ju inte gå om jag inte ens kan få i mig alla påsar och fuskar inget alls. (längre *fnissar*)
Sedan har jag börjat fundera på en sak, om min BMI går under 35, inte säger väl kirurgen att jag inte får operationen?
Grattis Mrs Kaffelatte!
Naturdiet är lika bra som nutrilett, om inte bättre? Några har ju sagt att dom måste tillsätta lite mjölkprodukter till för att få all näring med nutrilett?
Mmm.. på pappret jag fick från sjukhuset stog det iallafall att det inte spelar någon roll vilket märke man använder för alla ska kraven för vad som ska finnas i sånna produkter.
Modifast choklad är jättegott! Om man mixar det med stavmixer så smakar det chokladpudding. Eller nästan iallafall.