Inlägg från: sininen |Visa alla inlägg
  • sininen

Gbp=Gastric bypass

jenny jens, ja, det är ju jättenärvöst men sedan när det är över så tänker man bara framåt. Sedan får du shoppa fint till sommaren.

• sininen

Peand, kan du inte byta ut mittval kvinna till mittval typ familj som innehåller säkert lite mindre järn?

• sininen

Meduziz, oj, tre ggr per dag i flera års tid? Hur kommer det sig?

Jag slipper det där. Magen kom igång efter en skönt natts sömn hemma.

• sininen

Då ska du ju inte förlora något på det och det finns ju lite järn i dom med men inte lika mkt som finns på mitt val kvinna.

• sininen

Välkommen hem Zolen1! Min mage låter jättemycket också när jag äter .

Snacka om vilken skillnad det är dag till dag med hur man mår. Jag opererades också i måndags (12/1) och dom tre första dagarna var hemska men idag är hur pigg som helst.

• sininen

Går jag ner 30kg så blir jag normalviktig.. Sedan blev jag snabbare sjuk av min fetma. Men jag förstår ändå vad du menar Mrs Kaffelatte.

• sininen

Nu har min mage svullnat av lite och det börjar märkas på vågen att det är på väg neråt. 93kg idag! Helt galet!!! Det är helt klart värt all smärta och slit hihi.

Sedan tror jag att jag äter ganska ensidigt. Jag får inte ner någon mer pulverdiet och ska nog börja vispa in lite ägg i det mesta jag äter. Smakar rått ägg i typ smoothies äckligt?

• sininen

Hahah, det sa jag när jag yrade på uppvaket och inte riktigt vaknat av narkosen. Jag sa Beach 2009, here I come. XD Men ärligt så brukar jag inte hänga på stranden med bikini i vilket fall så det gör inget.

Svar på tråden Gbp=Gastric bypass