Inlägg från: faster fia |Visa alla inlägg
  • faster fia

Gbp=Gastric bypass

nu fatta jag inte

Maddisen80 skrev 2009-01-26 20:45:11 följande:
    Faster fia om mdu äter enligt lchf får du inte dricka mer än 2 dl mjölk
  • faster fia

jag äter som jag fick reda på av diatisten. jag äter passerad ättsoppa fil svampsoppa. så de tror jag inte. eller får hoppas på de i alla fall.

• faster fia

nu har jag börjat äta vanligt. men mitt problem står ju fortfarande fast vid vattnet. får jobba på de bara.
    livet från ljusa sidan skrev 2009-01-26 22:28:03 följande:

faster fia: Det med två dl mjölk antar jag att maddisen menar när man flyter inför op. Annars skall du dricka mycket mjölk! Har du provat keldas soppor?? Mkt goda och många att välja på. Sedan så åt jag mycket yoghurt och fil och proviva soppor,
  • faster fia

det är inte alla sjukhus som man behöver flytta. men man ska gå ner ett vist antal kg sär dem.jsg fick göra som jag ville bara de att man ska max ha i sig 2000kalorier om dagen. villket sjukhus ska du operera dig på?

FruHH skrev 2009-01-28 15:05:42 följande:
    Skrev detta inlägg för ett par dagar sedan. I det frågade jag ett par frågor, men de föll kanske bort i mitt extremt lång inlägg .Så jag tar helt enkelt frågorna igen:Man ska ju flyta innan op, hur länge är det? Med vad flyter man, valfritt eller måste det vara t.ex. nutrilett?Tack på förhand!
  • faster fia

i dag har jag varit och tagit bort mina agrafer på magen. jag börjar tycka det är kul att laga mat. jag har börjat använda milda mat 4% tror den heter så och gud vad krämit och gott de blir av den. min sammbo ville alltid ha grädde i köttfärsås och korvstrågan. men nu när jag har börjat med den andra så tycker han den är lika krämig och god.

• faster fia

hej hej vill ha snabb hjälp här. det är så att jag och min smabo ska åka med några andra till tyskland. jag ocjh min sambo åker hemmifrån kl 23.30 i kväll och jag undra vad jag kan äta mer än barnmatsburkmat. finns de något ställe jag kan äta på vägen ner. Jag menar neråt som dem andra kan äta snabbmat. kan man ta fiskburgaren jag menar inte brödet utan bara fisken på mackdonald s som en nöd om jag inte kan få min mat värmad eller finns de något annat jag kan äta. jag tar med mig keso banan och knäcke hemmifrån.

• faster fia

vad gott de lätt.

Sannaa skrev 2009-01-29 19:28:27 följande:
    Mmm hej tjejer.Åt min första Semla efter open igår. Fick i mig en ½ på 40 min.Smarrigt som tusan men det räckte.Hoppas ni andra frå njuta av en med.
  • faster fia

okej ingen fara. ska du opereras och vart ska du göra de då. hur är det med dig?

Maddisen80 skrev 2009-01-29 19:34:01 följande:
    faster fia,tyvärr kan inte jag hjälpa dig, för jag har ju inte blivit op
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass