Gbp=Gastric bypass
nu fatta jag inte
nu fatta jag inte
jag äter som jag fick reda på av diatisten. jag äter passerad ättsoppa fil svampsoppa. så de tror jag inte. eller får hoppas på de i alla fall.
nu har jag börjat äta vanligt. men mitt problem står ju fortfarande fast vid vattnet. får jobba på de bara.
livet från ljusa sidan skrev 2009-01-26 22:28:03 följande:
Zizter och Peand. vad de syns att ni har gått ner.
det är inte alla sjukhus som man behöver flytta. men man ska gå ner ett vist antal kg sär dem.jsg fick göra som jag ville bara de att man ska max ha i sig 2000kalorier om dagen. villket sjukhus ska du operera dig på?
i dag har jag varit och tagit bort mina agrafer på magen. jag börjar tycka det är kul att laga mat. jag har börjat använda milda mat 4% tror den heter så och gud vad krämit och gott de blir av den. min sammbo ville alltid ha grädde i köttfärsås och korvstrågan. men nu när jag har börjat med den andra så tycker han den är lika krämig och god.
hej hej vill ha snabb hjälp här. det är så att jag och min smabo ska åka med några andra till tyskland. jag ocjh min sambo åker hemmifrån kl 23.30 i kväll och jag undra vad jag kan äta mer än barnmatsburkmat. finns de något ställe jag kan äta på vägen ner. Jag menar neråt som dem andra kan äta snabbmat. kan man ta fiskburgaren jag menar inte brödet utan bara fisken på mackdonald s som en nöd om jag inte kan få min mat värmad eller finns de något annat jag kan äta. jag tar med mig keso banan och knäcke hemmifrån.
ingen som kan hjällpa mig.
vad gott de lätt.
okej ingen fara. ska du opereras och vart ska du göra de då. hur är det med dig?