Gbp=Gastric bypass
Vad ingår i prövoåret? Vad är de? Ett år när man själv ska prova gå ner? De har jag försökt med i åtta år iaf.
Vad ingår i prövoåret? Vad är de? Ett år när man själv ska prova gå ner? De har jag försökt med i åtta år iaf.
_måste_ tyvärr plugga lite nu, kikar in imorrn fm.
la luna - vilken snygging!!!!
Om man opar sig privat, får man ett sånt kort ni pratar om då ockå?
Hur lång kö är de för op på sophiahemmet?
lycktan - de nekar säkert till barnportion för de vill tjäna mer pengar ;-/
Lykkesmamma - GRATTIS! Jag funderar också på privat på sophishemmet. Skönt att höra att du är nöjd! Vad är de som ingår i de pengarna man betalar?
melvinmeja - jag vill gärna kika också
Bra läsning:
www.ltkronoberg.se/upload/Dokument/Halsa_och_vard/Hitta_ratt_i_varden/Sjukhus/Kir_Ljungby/V%C3%A5rdprogram%20obesitas%20med%20patientinformation.pdf
Blackbutterfly skrev 2009-02-23 20:58:20 följande:
melvinmeja - jäklarns vilken skillnad! Vad snygg du är! Blir ännu mer motiverad när jag er bildrna. HUr mycket har du kvar?
Någon som har något tips på något ni tycker man ska läsa innan op? Eller ja i stort sett vad som helst. Alla säger att man ska läsa så mycket man kan, men jag tycker de står mest samma saker överallt.. Någon länk kanske?
CFTK? Var ligger de? Vad står de för?
Jenny - Vilken skillnad! Bra jobbat!
LIte synd om mig idag, har blivit dunderförkyld...
Jag är mer och mer sugen på en op. Tänker ta de här beslutet i in egen takt, läser och tar in så mycket jag kan. Peppar mig också nu för att berätta framförallt för sambon.
KÄnns skönt att läsa era svar på frågorna =)