Inlägg från: MelvinMeja |Visa alla inlägg
  • MelvinMeja

Gbp=Gastric bypass

Jag har förslkt att lägga in ett kort här på forumet men jag fattar inte hur man gör. Någon som kan hjälpa mig?

• MelvinMeja

Såg när jag klickade på länken att den var väldigt liten. Det är nog lättare att se den i mitt bildgalleri. Vad bökigt det blev du. Ville ju bara lägga upp en bild

• MelvinMeja

nilisen: Jag är opad i Varberg den 9/9-08. Det var Campanello som opade mig . En helt underbar läkare. Men det var inte han jag hade träffat innan. Det var nog olika läkare varje gång. Kom till kirurgen första gången sommaren-07, var på gruppinfo augusti-07. Nästa kirurgmöte var i mars-08. Blev då godkänd och skulle bli opad april/maj men strejken kom i mellan så det blev sept. Innan min remiss blev skickad fick jag kämpa på vårdecentralen i 1 år. Så sammanlagt ca 2 år innan op. Jag är på ett sätt glad att det tog lite tid. Ha de tid på mig att förbereda mig psykiskt och verkligen tänka igenom mitt beslut och läsa mycket om det.
    Jag är idag super nöjd att jag gjorde det och mår kanon bra.  Tycker att det har varit kanon på Varberg.

Står och stampar
  • MelvinMeja

Någon som jag hjälpa mig. Har försökt att lägga in kort här på forumet men det går inte.

• MelvinMeja
    MissFörstånd skrev 2009-02-10 19:13:56 följande:
    MelvinMeja skrev 2009-02-10 19:10:47 följande: Om du har de i galleriet så är de bara att kopiera och klistra in OM du har plus. Annars tror jag tyvärr inte att de funkar.
    Jag har plus och provat att kopiera men det funkar inte. Ska prova igen.
  • MelvinMeja

Detta kort är taget för snart 2 år sen så jag var uppe i min maxvikt.

• MelvinMeja

Detta tog jag idag. 37kg mindre. Ca 21kg kvar.

• MelvinMeja

Hittade ett till som jag tog härom dagen.
    Felicia6 tack för hjälpen, nu gick det.
Svar på tråden Gbp=Gastric bypass