lilja26 skrev 2009-02-06 19:16:14 följande:
Molly i Skåne skrev 2009-02-06 17:57:28 följande: men när han är sjuk var 3 timme och i bland oftare. Så vi håller oss ganska isolerade. Men då har han större syskon som går på dagis och där ifrån kommer det mycket förkylningar, magsjukor och annat otrevligt. Så jag tycker att det bara har varit det ena efter det andra. I bland känner jag bara att jag vill ha barnen hemma pga av den minsta, men samtidigt så vet jag att mina barn behöver leka med andra barn osv. Det är inte lätt. Hur mår ditt lilla mirakel nu?
Det måste vara det svåraste-för syskonens behov kan man ju inte trolla bort, precis!
Vi är ju lyckligt lottade då yngste storebrorsan är 14 år!
Och då tycker vi ändå att det kan vara svårt att hålla oss isolerade.
Nu och fram till i april träffar vi nästan bara andra barn ute på promenader och sånt. Går aldrig i affärer och skulle inte komma på tanken att dra in honom på ett fik..
Han mår ganska hyfsat tycker vi-tack o lov har han bara haft en enda infektion sen han föddes (!) och en liten magsjuka i somras som han klarade ut själv.
Fortfarande syrgas en del nätter-men nästan aldrig på dagen.
Får ni synagis?
Jag hoppas vi kan få det även nästa säsong- för jag tror verkligen det är en livräddare för lillen!