• Anonym

Runka med kateter

Hej hej, här kommer en konstig fråga som vi på vårat jobb funderat på (hemtjänst)

Det är så att vi undrar om man kan runka om man har kateter? Vi har nämligen en pensionär som tittar på porrfilm, därför denna underliga fundering. Och vi kan ju inte direkt fråga honom

• Svar på tråden Runka med kateter
  • Anonym (det)

jo men man viker den liksom så att slangen ligger längs med dicken. Asså slangen är ju rätt lång... så slangen blir en del av dicken. Förstår ni? som en ögla.. hehe

• Kime

Anonym (det) skrev 2008-12-21 20:59:44 följande:

jo men man viker den liksom så att slangen ligger längs med dicken. Asså slangen är ju rätt lång... så slangen blir en del av dicken. Förstår ni? som en ögla.. hehe
    Jamen en kateter ser ju ut såhär: fillibabba.se/mattias/wp-content/kateter.jpg pluss att man kopplar dit en uribag, alltså en uppsamlingspåse för urinen. Och om man utsätter katetern för slitningar, typ drag och sånt, skadar man urinblåsan.
  • Anonym (det)

Jo jag vet hur de ser ut, jag jobbar också inom hemtjänsten. Jag tror ändå att den borde räcka att vira runt den... liksom. Men det där med slitningar, det har du förmodligen rätt i, det struntar vi i att tänka på =)

• snapdragon

påsen kan man ju ta bort, bara att sätta dit en kateterklämma.

• Omorfia

Rent fysiskt finns det väl inga hinder för att vare sig runka eller knulla med en kateter i snorren, men man undrar ju hur passande det är ur infektionssynpunkt.

• Anonym (ligga?)

Runka tycker jag inte verkar vara något problem, men att ligga? då måste ju slangen in i musen...

• Anonym (syrra)

Män med kateter kan ha samlag. De viker undan slangen. Påsen får givetvid tas bort och slangen proppas. Om hygien sköts och slangen hålls ren kan jag inte se ngt egentligt hinder. Förutom att det kanske inte är så upphetsande med kateter..

• Anonym (syrra)

Apropå sperman så kan den antingen komma i slangen eller vid sidan om. Sperman tömmer sig ganska nära urinblåsan i urinröret så i vissa fall kan det säkerligen komma i slangen, men i de flesta borde det komma bredvid.

• Anonym (ligga?)

Men då viker de alltså slangen så att en del av slangen är inne i vagina?

• Anonym (syrra)

Ja precis, den får ju löpa längs med penis.
    Anonym (ligga?) skrev 2008-12-22 00:55:43 följande:

Men då viker de alltså slangen så att en del av slangen är inne i vagina?
Svar på tråden Runka med kateter