Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Skidbyxor för gravid??

men det är väl bara att köpa en eller två storlekar större!

• viseversa

men det finns ju något som heter bellybelt som är för gravida. som man kan sätta i glipan i byxorna så det inte är ett hål där utan tyg.

druvans skrev 2008-12-22 09:52:39 följande:
    Tack för era tipps. Vill helst inte gå upp i storlek i byxorna då jag redan innan hade svårt att hitt byxor som inte ser ut som tält på mig (är 1.60 lång).. Men ska nog spana efter brallor med hängslen då, det låter ju smidigt.. Det jag fundera på var också om man gör men byxorna oknäppta och löser det med "hängslenypor", blir det inte lätt kallt då? Har du testat det innan Syster Fi?
  • viseversa

eller så får du ha en lång jacka över som täcker glipan.

viseversa skrev 2008-12-22 09:54:39 följande:
    men det finns ju något som heter bellybelt som är för gravida. som man kan sätta i glipan i byxorna så det inte är ett hål där utan tyg.
  • viseversa

vet inte om man kan köpa det på många ställen.men du kan ju alltid kolla.Har ingen själv men funderade starkt på att köpa ett när jag var gravid.Men det blidde inte av.

druvans skrev 2008-12-22 09:58:07 följande:
    Ett sånt där bellybelt antar jag att man kan köpa i vilken mamma shop som helst, eller? Lever för tillfället i en rätt bebis tom värld så jag är lite off när det kommer till detta.. Men det är klar, har jag en sådan över så borde det ju fungera bra.Tack igen!
Svar på tråden Skidbyxor för gravid??