Det är absolut inte rätt att slå barn.
Men vad ska tanten göra? Ber hon ungarna att skärpa sig får hon som svar "Håll käften kärringjävel"
Vart har respekten för de äldre tagit vägen ?
Lär inte ni föräldrar era barn att man ska respektera sina medmänniskor, vare sig dom är gamla eller unga ? Jag vet iallafall att jag gör allt vad som står i min makt att lära min son vad som är rätt och fel och att man ska behandla andra med respekt.
Vad hade ni gjort med era barn om ni fått reda på att de betett sig som dessa barn gjort? Bara ryckt på axlarna och sagt att "barn gör sånt".
Barn gör INTE sånt om de fått en bra uppfostran.
Det är väldigt mycket problem här i åtvidaberg med barn som driver omkring och gör "hyss". Och dessa barn är allt från 7 upp till 15 år.. Frågan återkommer, VART ÄR FÖRÄLDRARNA????
Barn i den ålder ska inte vara ute mitt i nätterna!
Jag bor själv i hus och mina grannar är riktiga surkart, och barnen älskar att trakassera dom. Jag vet inte hur många gånger jag har gått ut och sagt ifrån att man beter sig inte så..
Barnen som är mellan 7-10 år står och skriker: "Jävla kärring hoppas du dör". De kastar äpplen på huset och springer omkring med en huligantuta mitt i nätterna.
Och åter igen så tycker jag INTE att det är rätt att slå barn!