HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
jag och min familj hann bo i samhället och våran nya lägenhet i Åtvidaberg drygt en vecka.
jag stod och packade upp kartonger när min son kommer in gråtande och berättar att han blivit slagen av en tant efter att han varit i hennes trappuppgång och lekt med en ny kompis han hittat samma dag, han hade en bula i huvet och var öm över ryggen och benet, jag plåstrar om min son och går sedan bort till tanten och ska kolla va det va frågan om, tanten var väldigt ilsken och tykte att hon gjort rätt som slagit min son för att att var i trappen, hon skulle kunna göra det igen sa hon!
jag gick hem och pratade med sonen igen, jag bestämde mig för att göra en anmälan.
efter det har vi haft ett helvete, insamlingar har gjorts till tanten för att betala böterna som hon vart dömd till av tingsrätten för misshandel på min son ( vi var inte på rätten, vi var utomlands då klarade inte pressen! ), tanten hyllas som en hjälte för att hon slagit honom, står nästan i tidningen var dag, och nu senast hade hon fått julkort från hela sverige..... medans vi får lappar uppsatta i trappen om att sonen och familjen ska försvinna från åtvidaberg, hotbrev i brevlådan, sönder skurna däck på bilen, spottloskor på ytterdörren osv. osv. jag bryter i hop snart vad ska jag ta mig till????????? vi mår jätte dåligt! Måste nog flytta för vi pallar inte mer......... HJÄLP!!!!
länkar till några tidnings artiklar
nyhetskanalen.se/1.719362/2008/11/13/tant_slog_nioaring_far_beloning
archive.corren.se/archive/2008/11/11/jyxzlb4g9h4u1c0.xml
archive.corren.se/archive/2008/11/12/jz0cvur5r718dzl.xml
archive.corren.se/archive/2008/10/1/jww2ffx7l7imr6v.xml
archive.corren.se/archive/2008/11/21/jzg3wkaw53qlg6y.xml
www.corren.se/archive/2008/12/19/k0w93uumagbxb9k.xml
archive.corren.se/sok/%E4pp&search=S%F6k
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-22 15:18
vill tacka alla som stöttar
anser inte att jag har något att skämmas för så jag röjer min identitet.
Kramar pojkens mamma Sandra.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-12 22:10
Efter mycket tänkande gick jag med på en interljuv av tidningen, den kan ni läsa här.
www.corren.se/archive/2009/1/2/k1kowhzztawak2c.xml