Inlägg från: Alexandra84 |Visa alla inlägg
  • Alexandra84

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Alltså jag tycker detta är helt sjuk!!
    Jg bara tänker på det som står i artikeln högs upp, att tanten blivit trakasserad i flera år... men sen längre ner så står det att pojen (er pojke) bara bott i området i några månader... Hur kan han då ha varit jävlig mot henne i flera år?!
    Och om det nu är andra barn som hållit på, och det din son gjorde fick hennes bägare att rinna över så ska väl inte ni få skit för det?!

Jag blir galen alltås, alla dessa jälka sura tanter och gubbar! Om dom nu vill ha tyst och lungt dygnet runt så får dom väl flytta ut i skogen... Inte bo i ett fler familjs hus?!

Jag vet faktiskt inte vad du kan göra för att allt ska bli lungt för er... enklaste vägen är kanske att flytta?

Skickar över en stor kram till er, förstår verkligen att det är jobbigt för er.

~*~ Lycklig mamma till två, men i april blir dom tre ~*~
  • Alexandra84

Jag kan verkligen inte släppa detta!

Ni ska då lida för att andras barn har jävlats med tant eländet eller?

Så nästa gång jag irriterar mig på en ungdom som kör moped så är det bara att slita tag i närmaste tonåring och spöa skiten ur den eller? Oavsett om den kör moped eller inte? Vet väl alla människor däer hissen går ända upp att man inte kan hålla på sådär!

Vad tänker folket med i er håla igentligen? Samla pengar till en misshandlare, nästa steg hjälpa pedofiler oxå eller?

Jag blir galen, känner hur jag snart börjar koka av ilska Ledsen

• Alexandra84
    Anonym (ARG) skrev 2008-12-22 14:36:36 följande:
    Det måste ligga något mer bakom det hela...Varför skulle en hel komun hålla med tanten om hon hade gjort fel?varför skulle en mamma komma med sitt barn för att be om utsäkt?Skulle du TS vilja bli ihjälskrämd av massa småungar som kastar sten? bankar på dörren ? m,m i 76 ålder? troligtvis inte...Jag kan förstå att det gör ont i ditt mammahjärta att just din pojk fick slag av tanten, men vad skulle du göra i hennes ålder för att försvara dig själv? Ni hade ju bott där ett tag du måste ju hafft en anning om din sons beteende? vad ger han rätt att göra så? men tanten fel att ge igen? tänk om hon skulle blivit skadad? tror du att hon skylle krya på sig snabbare än din son? Tycker seriöst att de va fel att anmäla henne ta och uppfosta ditt barn nu så att vi medmänniskor kan känna oss trygga i våra egna hem och slippa försvara oss på samma sätt som hon gjorde.För varken hon eller någon annan vill slå barn ....

Nä men jisses!! Det är ju intehennes pojke som gjort allt? Allt detta började ju INNAN dom ens flyttat dit! Pojken blev misshandlad efter bara nån vecka där om jag fattat rätt.

Hur kan man ens försöka berättiga hennes beteende...

Mamman gjorde rätt i att anmäla, barnmisshandlare ska anmälas, inga ursäkter för sånt!

• Alexandra84
    Anonym (mamman) skrev 2008-12-22 14:43:22 följande:
    Men vi hade ju bara bott i Åtvidaberg en vecka! ska jag uppfostra min son att inte leka kurragömma?????????????vad är det här?
    Ta inte åt dig av ovetande och dumma människor...
    Kram till dig ts.
  • Alexandra84
    Anonym (ARG) skrev 2008-12-22 14:51:35 följande:
    Nej givetvis inte men herregud hon slog väl inte ihjäl ungen?
    Men vad tusan spelar det för roll? Är det okej att misshandla ett barn bara man inte slår ihjäl det?
    Du resonerar väl inte så när det gäller ditt barn med hoppas jag?
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!