• Jelli

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Helt sjukt! Jag skulle också anmält, utan att tveka. Vuxna människor får inte slå barn. Punkt slut! Upplever hon att hon blivit trakasserad finns det andra sätt att ta till än att slå ett litet barn med sin käpp. Stå på er!

• Jelli

Men att ta till våld är väl att gå för långt? Barnen som varit på henne är säkert inga änglar men hon kunde ta kontakt med barnens föräldrar, ringa efter polis eller störningsjour, kontakta hyresvärden... Jag hade också blivit förbannad om ett gäng "snorungar" kastade saker i mitt brevinkast, men att ta till våld... det ligger långt borta.

• Jelli

...och jag skulle nog också flyttat därifrån om det var möjligt. För barnens skull. Om en hel kommun går emot er så kommer era barn få det tufft framöver.

• Jelli

De flesta verkar vara överrens om att du gjorde rätt som anmälde! Sen finns det ju de som tycker det är okej att slå små barn och det är sådana som blir gamla tanter med käppar i framtiden...

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!