Inlägg från: Anonym (suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (suck)

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Det är aldrig rätt att slå ett barn oavsett vad som hänt innan så har hon gjort fel. Det är ju sjukt att få sånt stöd för barnaga? Ryser...
    Ts - flytta om ni kan, för er egen skull!

• Anonym (suck)
    Svar på #17
    Tycker du att det är rätt att aga barn?
  • Anonym (suck)

TS - Du gjorde det ända rätta när du anmälde henne! Jag skulle också polisanmäla om en vuxen slog min son med en käpp och det hoppas att att alla andra föräldrar också gör! Eftersom hon dömdes så har ni svart på vitt att det hon gjorde var fel! Att det hela urartade efteråt är inte ert fel.

• Anonym (suck)

Hade mitt barn trakasserat äldre så hade han fått städa och be om förlåtelse.

Sen är det ju bara tragiskt att ni nu för lida på det sättet ni får.
    Tyvärr är denna kommunen som den är, hoppas bara att folk glömmer snart och lämnar er ifred och barnen lämnar de äldre i området ifred!

• Anonym (suck)

Det är absolut inte rätt att slå barn.
    Men vad ska tanten göra? Ber hon ungarna att skärpa sig får hon som svar "Håll käften kärringjävel"
    Vart har respekten för de äldre tagit vägen ?
    Lär inte ni föräldrar era barn att man ska respektera sina medmänniskor, vare sig dom är gamla eller unga ? Jag vet iallafall att jag gör allt vad som står i min makt att lära min son vad som är rätt och fel och att man ska behandla andra med respekt.

Vad hade ni gjort med era barn om ni fått reda på att de betett sig som dessa barn gjort? Bara ryckt på axlarna och sagt att "barn gör sånt".
    Barn gör INTE sånt om de fått en bra uppfostran.

Det är väldigt mycket problem här i åtvidaberg med barn som driver omkring och gör "hyss". Och dessa barn är allt från 7 upp till 15 år.. Frågan återkommer, VART ÄR FÖRÄLDRARNA????
    Barn i den ålder ska inte vara ute mitt i nätterna!

Jag bor själv i hus och mina grannar är riktiga surkart, och barnen älskar att trakassera dom. Jag vet inte hur många gånger jag har gått ut och sagt ifrån att man beter sig inte så..
    Barnen som är mellan 7-10 år står och skriker: "Jävla kärring hoppas du dör". De kastar äpplen på huset och springer omkring med en huligantuta mitt i nätterna.

Och åter igen så tycker jag INTE att det är rätt att slå barn!

• Anonym (suck)

Jag uppmuntrar absolut inte att man ska slå ett barn, sen kastar jag inte skit på din familj ts och jag hyller inte tanten.
    Men jag förstår henne att efter flera års trakasserier kan vem som helst nå sin gräns för vad man tål. Sen är det individuellt hur man reagerar.
    Sen tycker jag det är hemskt att hon uttryckte det på det sättet hon gjorde och att det var din son som hamnade i skottlinjen för hennes vrede.
    Men som det låter på många har de inte riktigt läst vad tanten har fått utstå och jag tycker även att många accepterar barnens (plural) beteende.
    Hoppas verkligen att folk låter er vara ifred snart så ni kan gå vidare. Förstår om ni inte vill bo kvar här, hade inte jag heller velat.

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!