• Jesslan

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Anonym (mamman) skrev 2008-12-22 14:28:03 följande:

jag ångrar att jag flyttade till den här hålan
    Det kan jag förstå du får gärna inboxa mig
  • Jesslan

Anonym skrev 2008-12-22 14:52:56 följande:

Jag har själv inte tyckt om åtvidaberg så jag hoppas ni inte kommer att bo kvar där för själv så stack jag ifrån åtvid då jag va där och hälsade på en kille som jag tyckte om men jag har kommit på att en del perosner i åtvid better sig gängartat och gör man inte som gänget säger så blir man utfryst det här är endå personer som är alltifrån 16 till 30, dom har sina bestämmda åsikter, jag tycker det är hemskt det som du blivit utsatt för tanten får inte bette sig som hon gör. Försök prata med grannpoliserna i grannkommunen så at odm kan hjälpa dig??? Jag had ealdrig bott kvar åtvidaberg är inget trevligt ställe.
    det är till och med längre upp i åldrarna oxå jag har stannat men har inte så mycket med folk att göra mer än dom jag tycker om, lyssnar inte på skitsnack och sladder för då hade jag inte kunnat umgås med någon.
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!