Inlägg från: Anonym (ARG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ARG)

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Det måste ligga något mer bakom det hela...
    Varför skulle en hel komun hålla med tanten om hon hade gjort fel?
    varför skulle en mamma komma med sitt barn för att be om utsäkt?

Skulle du TS vilja bli ihjälskrämd av massa småungar som kastar sten? bankar på dörren ? m,m i 76 ålder? troligtvis inte...

Jag kan förstå att det gör ont i ditt mammahjärta att just din pojk fick slag av tanten, men vad skulle du göra i hennes ålder för att försvara dig själv? Ni hade ju bott där ett tag du måste ju hafft en anning om din sons beteende? vad ger han rätt att göra så? men tanten fel att ge igen? tänk om hon skulle blivit skadad? tror du att hon skylle krya på sig snabbare än din son?

Tycker seriöst att de va fel att anmäla henne ta och uppfosta ditt barn nu så att vi medmänniskor kan känna oss trygga i våra egna hem och slippa försvara oss på samma sätt som hon gjorde.
    För varken hon eller någon annan vill slå barn ....

• Anonym (ARG)

Nope men läste de flesta artiklarna...

Anonym skrev 2008-12-22 14:38:32 följande:
    Anonym (ARG) skrev 2008-12-22 14:36:36 följande:
    Bor du oxå i Åtvidaberg eller??
  • Anonym (ARG)

Jag säger faktist inte att det är rätt att slå barn,
    det skulle jag aldrig göra oavsätt ålder. Jag tycker också att det är fördjävligt att man inte kan känna sig trygg i sitt EGET HEM. Jag är 23 år gammal har en dotter på 1½ år och min sambo som är 24 under oss bor en väldigt elak och sinnessjuk tant.
    Hon får för sig att hon hör massa oväsen från oss och börjar banka med föremål mot hennes tak, vi ligger och sover och vaknar av alla dessa hemska slag min dotter blir skrämd och gråter i någon timma, jag vågar aldrig vara ensam hemma efter klockan 22.00. Ibland ger det mig stor lust att gå ner och ta ifrån henne de hon slår med och banka vett i hennes skalle men de skulle jag aldrig våga göra..

Har anmält detta 3 gånger och alla gånger har dessa anmälan lagts ner hur vet du att inte denhär tanten gjort samma sak?

• Anonym (ARG)

De stog i en utav artiklarna att pojken som blev slagen hade bott där sen i somras..

• Anonym (ARG)

Nej givetvis inte men herregud hon slog väl inte ihjäl ungen?

MajaK skrev 2008-12-22 14:50:28 följande:
    Svar på #38Även om tanten skulle ha försökt anmäla detta innan så ger det henne inte rätt att slå ett barn.
  • Anonym (ARG)

Herregud var står det att jag tycker att det är OK att slå barn?

Alexandra84 skrev 2008-12-22 14:54:17 följande:
    Men vad tusan spelar det för roll? Är det okej att misshandla ett barn bara man inte slår ihjäl det? Du resonerar väl inte så när det gäller ditt barn med hoppas jag?
  • Anonym (ARG)

mm, exakt och det var just det som fick mig att tänka att pojken gjort något riktigt allvarligt eftersom TOM polisen vägrar ta emot anmälan .
    Anonym (sjukt) skrev 2008-12-22 14:59:51 följande:

Ingen har någonsin rätt att lägga händerna på någon annan människa!Förstår inte varför tanten inte polissnmälde barnen istället för att ta rätten i sina egna händer?Förresten, det där om att "polisen står på hennes sida och vägrar ta emot anmälan"Vad håller det på att bli av Sverige egentligen? Snart tar väl polisen emot mutor också... :S
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!