Inlägg från: Anonym (Flytta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Flytta)

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Hur mycket rätt ni än har så är kostnaden för detta ALLDELES för hög. Ni måste flytta för att rädda ert barn helt enkelt. Sedan bryr jag mig inte om vad som skrivs i tidningen, vem som har gjort rätt eller fel, men en sak är säker man slår inte barn. man kan uppfostra eller tillrättavisa ett barn naturligtvis men man slår inte. Han är 9 år inte en lång strulig tonåring som men inte heller får slå men du fattar vad jag menar.

När man flyttar till ett litet samhälle så kan det bli väldigt konstigt. Mina föräldrar flyttade till Göteborg för ca 30 år sedan och jag var 10 år och blev kallad Stockholmaren och blev utstött på alla sätt och vis. Min pappa fick ett toppjobb i gbg och hela familjen höll på att gå under. Att folk som bor i småstäder är så djävla missunsamma och griniga det trodde vi vä aldrig och speciellt inte i Gbg som uppfattas som en väldigt trevlig stad. Vi hade väl otur helt enkelt. Men min pappa sa upp sig från jobbet och vi flyttade tillbaka till stockholm för att rädda vår psykiska hälsa.

FLYTTA !

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!