• Lenelin

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Verkar helt sjukt!!!! Håller med Zessans - tål man inte folk omkring sig så får man flytta ut i skogen! Tycker verkligen synd om er, men får man fråga varför hon slog din son? (Har inte läst alla länkar, kanske svaret finns där) Det kan ju inte bara ha varit för att han gick i trappuppgången...eller? Usch, stackare...hoppas ni hittar en lösning som blir bra för er, även om det innebär flytt.

• Lenelin

Helt sjukt! Jag förstår om hon har känt sig trakasserad och otrygg utifrån det man kan läsa om i artiklarna med isbollar, ägg osv, men det ger henne väl inte för fan rätt att slå vilket barn som helst som hon än stöter på!!! Inget barn överhuvutaget, såklart, men ska hon ta itu med någon unge så kan hon ju ta någon av dom som hon sett flera gånger utfört stenkastning eller vad det nu är. Vilket vansinne.... Hade nog varit annan vinkling på storyn om det var en ung man eller medelålders kvinna som slagit ett barn. Här känns det som att det är ok bara för att hon är gammal.

• Lenelin

Låter som att poliserna har hur mycket som helst att göra i åtvidaberg, men inte bryr sig... Flytta!! Det viktigaste är att ert barn mår bra, och det verkar han ju inte göra nu. En ny fräsch start låter vettigt. Låt Kerstin sitta där och tindra med ögonen framför sina julkort och tro att hon är årets hjälte.

• Lenelin

ts: sätt upp en filmkamera i trapphuset så har ni bevis på vem som gjort vad sen... ;) hehehe!

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!