HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
Bor i Åtvidaberg och har läst om detta några gånger även sett insamlingar till tanten osv har dock aldrig lagt en krona eftersom jag behöver dom lika bra som henne kanske mer eftersom jag har familj. kan förstå om ni har det jobbigt och jag förstår inte varför folk måste begå hetsjakt på en familj för vad jag har fattat det som så har det varit fler barn inblandade. åtvidaberg är ett samhälle där man måste anpassa sig gör man nåt så man sticker ut från mängden är det inte bra, alla känner alla och har nåt att säga om dom. jag som inflyttad från annan ort ser detta mycket tydligare än dom som bor här, jag hade flyttat samtidigt så vinner ju dom andra men ni fortsätter att må dåligt. Oroa dig inte jag vet inte vm du är då jag sällan eller aldrig lyssnar på folks skitsnack och har ingen koll på folket här men jag önskar att jag hade vetat det så kanske jag kunde räcka ut en vänskaps hand eftersom jag inte vet hur det ligger till med sanning osv så känner jag inget behov av att ha ont av dig och din familj. Kan oxå anse att även om barn kan vara jävliga så finns det ingen rätt att ge sig på dom speciellt inte med tillhyggen. kramar tll er