Inlägg från: AmandaaElisabeth |Visa alla inlägg
  • AmandaaElisabeth

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Hemskt!!!
    Du gjorde rätt som anmälde henne!
    stor kram till dig och din familj,
    hoppas att ni löser det och flyttar snarast.
    Man blir lessen av att läsa sånt dära.
    vet inte vad jag ska säga, vill bara ge er stryke kramar och att ni har mina tankar hos er att de ska gå bra!

• AmandaaElisabeth

Turbo75 skrev 2008-12-22 22:12:29 följande:

fem i familjen skrev 2008-12-22 21:57:06 följande:
    Men sluta och få det att låta som att Kerstin nästan slog ihjäl ungen!!!Kerstin har reumatism och är 78år. Hur hårt kan hon slå tror du?!?!Släpp nu rinksargen och kom in i matcher för fan. Du är ett skräckexempel på morsor som låter barn klara sig undan med vad som helst just för att "dom bara är barn".
    Det kvittar väl hur hårt slaget var,
    MAN SLÅR INTE ETT BARN! VAD ÄR DET FOLK INTE FATTAR??
    OAVSETT VAD ETT BARN GÖR SÅ SLÅR MAN DET INTE!
  • AmandaaElisabeth

Turbo75 skrev 2008-12-22 22:23:34 följande:

JohansAmandaa skrev 2008-12-22 22:16:28 följande:
    Okej, fröken med CAPS-LOCK, sluta säg vad man inte ska göra. Kom med konkreta förslag istället på vad man Kerstin skulle gjort i detta fallet.
    Hon skulle gått till sonens mamma direkt, vad i helvete ger tanten rätten att slå ett barn????
    hon skulle anmält för TRE år sen och gjort något åt saken då istället för att ett barn ska bli slaget.
    man ska inte håla med dom gamla jämt!"
    man msåte tydligen skriva med caps-lock i den här tråden!
  • AmandaaElisabeth

Zezana skrev 2008-12-22 22:25:35 följande:

Finner inga ord, det är aldrig okej att slå ett barn.. Vore jag er så skulle flyttbilen inställa sig väldigt snabbt..
    Det är aldrig okej att slå någon.
    BORT med all våld i världen :/
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!