Inlägg från: farrestess |Visa alla inlägg
  • farrestess

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Blir så otroligt ledsen av att läsa denna tråd. Förstår inte hur någon kan försvara att man slår ett litet barn på nio år?? Spelar ingen roll varför!

TS även om det inte är så det borde gå till så hoppas jag att du flyttar för din familjs och dina barns skull. Det är inte värt priset att stanna kvar på ett sådant ställe och utstå denna mobbing och utfrysning.

Sänder dig och dina barn en massa styrkekramar och hoppas att detta får ett lyckligt slut.

• farrestess
    Svar på #140
    Blir illamående av att läsa dina fördomsfulla kommentarer. Fy för människor som dig!

Den kärring som hade lagt händerna på mitt barn skulle få det hett om öronen det kan jag lova. Skulle aldrig axeptera att någon slog mitt barn.
  • farrestess
    Svar på #140
    Blir illamående av att läsa dina fördomsfulla kommentarer. Fy för människor som dig!

Den kärring som hade lagt händerna på mitt barn skulle få det hett om öronen det kan jag lova. Skulle aldrig acceptera att någon slog mitt barn.
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!