• Iman08

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Oavsett vad som har hänt så får man inte slå ett barn, aga är avskaffat i Sverige för er som inte visste det. Det är en straffbar handling som kan leda till åtal.
    Vill vi ha någon sorts civil frihetsrörelse för pensionärer eller vad är det fråga om.
    Vet ni hur många gånger jag har blivit trakasserad av ilskna tanter som tycker att har man barnvagn ska man hålla sig hemma och tränger/knuffar sig förbi, en av dem skrikandes att jag var en jävla idiot.
    Ska jag då nästa gång det inträffar daska till tanten med min skötväska? Eller fälla krokben för henne så hon slår på näsan?
    Nej jag håller på ts, stå på dig och låt inte sådana människor få förstöra ditt liv.
    Jag skulle aldrig acceptera att någon slog mitt barn, antingen tar personen kontakt med mig eller med myndigheter om den känner sig orättvist behandlad/traksserad.
    Man tar inte lagen i egna händer!!!
    (observera mina utropstecken :) :) :)

• Iman08

Då får väl "Kerstin" som alla andra medborgare i det här landet polisanmäla att hon blir utsatt för brott. Varför ska hon få använda sig av något som ingen annan får.
    Misshandel är ett brott, hur svårt är det att fatta?
    Eller har "Kerstin" rätt att bryta mot lagen, när ingen annan har det.
    Det är inte mer synd om henne än någon annan som blir traksserad. Eller tycker du att alla som blir trakasserade ska få gå runt och misshandla som hämnd?
    Vilket samhälle vill du leva i då?

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!