Inlägg från: Fuck you im famous |Visa alla inlägg
  • Fuck you im famous

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Ärligt, vad vinner ni på att kränka TS och hennes barn? Hur lågt får ni sjunka???
    Skärp till er för fan!!!

• Fuck you im famous
    Anonym skrev 2008-12-22 23:09:10 följande:
    visst är det synd om ungen som blev slagen, o tanten borde inte gjort så, men man kan faktiskt undra hur funktionell den här familjen är egentligen med tanke på hur folk reagerat. Jag tycker man kan lätt räkna ut vilken slags familj det handlar om.
    En helt underbar familj som säkerligen har en massa rutiner och är väldigt konsekventa för att få allt och fungera.
  • Fuck you im famous
    Turbo75 skrev 2008-12-22 23:11:31 följande:
    Fuck you im famous skrev 2008-12-22 23:06:30 följande: Hon startar en tråd där ämnet som det handlar om bla varit med i tidningen. Vad trodde hon? Att alla skulle hålla med henne och börja skicka julkort till henne oxå?
    Man kan välja sina ord bättre! Att kränka en annan människas familj är INTE ok. Sen om du tycker synd om tanten, helt ok.
  • Fuck you im famous

Varför anmälde inte tanten detta TIDIGARE, varför vänta i 3 år?

• Fuck you im famous
    Anonym skrev 2008-12-22 23:20:20 följande:
    javisst..det är ju därför som mamman inte kan erkänna att hennes barn inte alltid uppför sig korrekt utan ljuger och påstår han bara lekte kurragömma och att det gjorde kvinnan arg..det hjälper ju verkligen inte ett barn med adhd att bli ursäktad då de beter sig fel, de om några behöver ju strikta regler och konsekvenser..fast mamman hinner väl inte med och kanske inte har förmågan heller..
    Min son har ADHD... han är inte utåtagerande. Att vara konsekvent och ha rutiner är det VIKTIGASTE som finns.

Men fortfarande så tycker jag ni är fruktansvärt elak mot TS, jag kan inte begripa hur ni kan nedvärdera hennes roll som mamma. Jag tror hon vet hur hon ska göra med sina barn. Jag tror hon kämpar mer än vad vi någonsin kan tro.

Tanten borde anmält detta tidigare så hade aldrig TS son blivit slagen, det kan väl du hålla med om iaf???
  • Fuck you im famous
    Turbo75 skrev 2008-12-22 23:24:49 följande:
    Fuck you im famous skrev 2008-12-22 23:18:09 följande: OM DU LÄST LITE MER I TRÅDEN HADE DU SETT ATT POLISEN TYDLIGEN INTE GÖR NÅGOT I ÅTVIDABERG.Sen kanske Kerstin inte tycker att detta är något vår polis ska hålla på med. Jaga 9-åringar som stoppar in bär i en brevlåda. Dom har liiiiite annat att pyssla med i dagens samhälle.
    OJ FÖRLÅT ATT JAG INTE LÄST ALLA SIDOR SÅ VÄL SOM DU!!!!

Man slår aldrig ett barn OAVSETT!!!
  • Fuck you im famous
    Anonym skrev 2008-12-22 23:28:39 följande:
    och har du då även adhd och asberger?? och har din son förutom adhd även en beteendestörning??? har man en beteendestörning så säger det ganska mycket om hur man beter sig dvs man beter sig på ett sätt som stör andra och inte är normalt!
    Nej, jag har inte det men jag lever med en som har och läser dagligen om dessa sjukdomar. Men det spelar trots allt ingen roll, man slår inte ett barn. De e så tråkigt att barn med funktionshinder ska få ta all skit. Det får min son också göra, bara för att man har ett funktionshinder så tror alla att barnet är "dum/elak/våldsam/utåtagerande ect ect.. Såär det inte i alla lägen
  • Fuck you im famous
    Gordnid skrev 2008-12-22 23:26:23 följande:
    tror du verkligen på att sonen inte hade någon inblandning?så vitt vi vet kan han ha flyttat dit och vart den jävligaste av dem alla, kanske just för att han var nyinflyttad och ville hävda sig. Återigen ger det inte tanten rätt att misshandla, men att låtsas som att pojken är helt oskyldig är ju befängt.att han bara skulle ha lekt kurragömma i trappen är ju löjligt.. och här kommer en riktig polisfråga: vart sjutton gömmer man sej i ett trapphus? så vitt jag vet är det bara dörrar och trappor och öppna ytor. sämsta ursäkten jag hört.
    Min dotter o deras kompisar gömmer sig i trappuppgångarna.. Det gjorde jag med.
    Man börjar leken utomhus, o många smiter in i portarna o gömmer sig
  • Fuck you im famous
    Anonym (Pinsamt) skrev 2008-12-22 23:39:54 följande:
    Svar på #163Otippat att din man har en massa störningar...Gör att du inte direkt är opartisk.
    Min MAN? Massa?? Läs ordentligt innan du fäller en onödig kommentar!
  • Fuck you im famous

Jag hoppas du förstår vad du har skrivit nu... Ta konsekvenserna nu också!

• Fuck you im famous

TS, stå på dig! Klart man vill skydda sitt egna barn. Även om barnen inte alltid är små änglar så har INGEN rätt att slå dom för det. Det viktiga är att du som förälder kämpar med att lära barnen vad som är rätt och fel. De folket nu gör mot din familj är helt sjukt,, fortsätt att anmäla skadegörelsen. Även om vissa står på tantens sida så begårdomett brott när som skär sönder dina däck och hotar din familj! Ring en annan station och gör anmälan, tar inte dom emot den så inboxa mig så ska du få ett telefon nummer till en annan högt uppsatt polis som kan hjälpa dig vidare med detta!

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!