• Bumms

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Turbo75 skrev 2008-12-22 23:17:06 följande:
    johansson79 skrev 2008-12-22 23:11:07 följande: Men har man 6 barn, några med funktionshinder + att man själv har det och dessutom blir mamma när man går på högstadiet så är det ju inte så väldans konstigt att det spårar ur förr eller senare.Men har du ett uns förståelse för att det till slut brann till i huvudet på Kerstin? Hon har ju blivit trakasserad i 3år. Sen att "fel" unge blev klappad med käppen kan man ha åsikter om. Hade ju varit bättre om nån unge som varit med alla 3 åren fått klappen istället.Jag är trött som 33-åring. Vill inte ens veta hur trött och irriterad jag skulle vara som 78-åring med ungar som stoppar in bär i min brevlåda och kastar saker på mitt fönster fram till 23.30 på kvällarna.Apropå trött, nu ska jag sova. Det borde du med.
    Är du på riktigt eller?

Vad ger dig rätten att ha förutfattade meningar om att det kommer gå åt helvete för denna familj? Du vet inte du ett skit om hur dom har det! Är man en sämre mamma om man får barn tidigt eller att man har många, är det vad du menar?? sjukt!

Hade en gammal tant slagit mit barn hade det blivit mer än en anmälning kan jag lova! Ingen ger sig på mitt barn ostraffat, så TS, du gjorde helt rätt att anmäla tanten. Synd bara att ingen i den sketna by du verkar bo i verkar se det och ha förståelse....

Varför ska du flytta? Det tycker jag surkärringen kan göra!!

Kram och god jul TS
    Milos Mamma
  • Bumms

Och ni som tycker "så ont kan det inte ha gjort", prova ge er ett rapp med en käpp över ryggen och kom tillbaka hit sen och berätta!! Det gör ont även om man inte tar i så mycket, prova vettja!

Milos Mamma
  • Bumms
    AnnAhl93 skrev 2008-12-23 02:36:50 följande:
    Mymlan L skrev 2008-12-23 02:28:45 följande: Ja, jag ser inga problem i det. Om en äldre dam slog till min son lite löst med en käpp efter att han trackasserat henne så skulle det inte göra mig något. Jag hade däremot tagit åt mig som fan och pratat allvar med min son samt gått med honom till den äldre damen och bett om ursäkt samt lämnat en lite fredsgåva.Godnatt
    ja och vad lärde sig pojken av det?

Jo, att det är rätt att slå andra, eftersom HAN måste be om ursäkt när det var HON som tog till handen (käppen).

Min son får faktiskt säga förlåt när det är han som gjort någon annan illa, inte tvärtom...det verkar ju vara ett utmärkt uppfostringssätt...*ironi*

Att ni ens tycker att det är det rätta gör mig mörkrädd, hoppas inte jag bor i närheten av er som tycker tanten gjorde rätt!
    Milos Mamma
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!