Inlägg från: Anonym (ond i ögat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ond i ögat)

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Alltså allvarligt? Nu ska man ju inte uppmuntra våld här i världen men hade kärringen slagit min unge så hade det nog gått vilt till. Flytta från skitstan (eller är det en by eller? tåget till sthlm kör förbi där har jag för mig? nåja skit samma) och bosätt er på ett ställe där folk är mer normala. Allvarligt talat blev jag fan förbannad när jag började läsa.

• Anonym (ond i ögat)

Mrcookiepants: Jag skulle vilja se hur du kände i ts situation! Självklart har alla rätt till en egen åsikt, men att ett helt samhälle ska vara emot och frysa ut familjen, är det rätt tycker du? Att måste flytta från ett ställe man just flyttat till. Är det någon trygghet för barnen i det? Om det ts har att säga inte intresserar dig det minsta, vad 17 gör du då här?

• Anonym (ond i ögat)

Jennyrövardotter: Jag håller med dig, fullständigt! Jag blir så arg så nu går jag och sover.

• Anonym (ond i ögat)

december bebis: Klart som fan jag skickar julkort till dig om du gör något drastiskt med bensintjyvarna. Det är ju självklart att vi måste uppmuntra våld eller? Speciellt mot barn? Trodde det var något alla föräldrar tog upp med sina barn vid middagsbordet så fort de fyllt 3?

• Anonym (ond i ögat)

Annahl93: Alltså ursäkta, men hur hade du känt om någon slagit ditt barn med käpp och sedan hade hela er hemort suttit och tyckt synd om personen som gjorde det? För att hon/han blev dömd för att ha slagit DITT barn? Om ett helt samhälle fryste ut din familj och folk startade insamlingar. Det är ju för fan helt sjukt!

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!