Inlägg från: Jane Roe |Visa alla inlägg
  • Jane Roe

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Förstår inte hur vissa resonerar i tråden !!
    Pojken var 9 år,
    Han blev slagen.

Är inte det två saker att komma överens om ? Hur fasiken kan det ens vara försvarsbart ?? Tanten är en vuxen kvinna som borde kunnat handlat på miljoner andra sätt. Hon bröt mot lagen !

Kan ändå förstå enstaka resonemang, att tanten "har ju blivit trackasserad längre tid" osv, MEN pojken hade väl inte varit en del av det ? Alltså, fel att slå DEN pojken !

(Självklart tycker jag alltid att de tär fel att slå barn, vad kan man egentligen uppnå med detta ? Förklara gärna varför VÅLD är bästa alternativet...)

¤- Kärlek är Perser -¤
  • Jane Roe
    Incognito31 skrev 2008-12-23 02:38:15 följande:
    Mymlan L skrev 2008-12-23 02:28:45 följande: Hur vore det om du själv (och alla ni övriga klimakteriekossor som bara ser världen i svart och vitt också för den delen) försökte tänka dig in i samma situation som den som Kerstin har utstått i dryga 3 år?Kom igen när du har öppnat korpgluggarna och har skaffat dig en lite mer nyanserad och verklighetsförankrad uppfattning av händelsen!

MEN TS son hade INTE trackat Kerstin i tre år !!

Om vi bara talar om honom, gjorde tanten fortfarande rätt ???

¤- Kärlek är Perser -¤
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!