HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
Nu ska vi se här...
Till och börja med så vill jag bara poängtera att den händelsen som du just nu gnäller över är att Kerstin har fått julkort av folk som tycker att hon agerade rätt, har folk inte rätt till en egen åsikt längre? Bara för att du tycker illa om faktumet att Kerstin får ett stort stöd så behöver du väl ändå inte gå ut på ett internet forum för att söka bekräftelse på att du gör "rätt"?
Allting kan ses ur olika vinklar och eftersom att du är väldigt trångsynt och inte kan se detta ur Kerstins perspektiv så förstår jag hur jobbigt det måste vara när många är emot dig. Men de har all rätt i världen att tycka olikt från dig.
Med detta sagt, så vill jag även påstå att om jag hade haft några barn och dom hade gått och slängt in körsbär genom brevinkastet till en stackars tant(Ja, det var det som hände. Även fast du inte hade med det i din berättelse om allt det här.) så hade dom fått gå raka vägen till damen och be om ursäkt. Man beter sig inte så, det måste du ju förstå.
Ifall jag som barn hade fått en örfil av en kvinna som jag betett mig illa emot, eller inte respekterat, så skulle mina föräldrar få mig att gå och be om ursäkt ÄVEN fast jag redan fått mig en smäll.
Sen märker man på sättet som du skriver att du är en desperat person, som bara vill ha uppmärksamhet och bekräftelse, så vad du än har att säga så intresserar det inte mig det minsta.
Tack och hej det var allt för mig!