HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
Helt sjukt hur folk kan tycka att det är ok att slå ett barn. Skrämmande. Jag har på två av de ställen jag bott haft problem med grannar. Senast förra nyårsafton ringde jag polisen för att det var barn som sköt raketer utefter marken. Jag var gravid och en av raketerna passerade min mage med några centimeter. Men ALDRIG i hela mitt liv att jag hade klappat till barnen för det. Jag gick raka vägen in och ringde polisen.
När jag var liten så var det en alkoholiserad man som sov i trappuppgången ganska ofta, han var riktigt otäck och inga av barnen fick gå ut när han låg i trappen och svamlade. Tänk om min pappa hade gett sig på honom med en käpp för att han gjorde det olidligt att bo där? Vad tror ni hade hänt då? Hade vi fått några julkort?
Oavsett vad man tycker och tänker om det hela så är det faktiskt så att Kerstin har begått ett brott och blivit dömd för det. Vårt rättssystem har dömt henne och nu dömer samhället familjen. Det är sjukt. Tyvärr tror jag att lösningen för ts är att flytta. Jag hade gjort det utan att tveka. Man kan inte leva på det viset.
Och ni som ger er på ts och hennes familj med kränkningar borde skämmas.