Inlägg från: alma djrovic |Visa alla inlägg
  • alma djrovic

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Men de är ju typisk flashback-stil, inte ska du ta så allvarlig på det. O flytta från Åtvidaberg, de är en skitplats

johansson79 skrev 2008-12-23 12:07:43 följande:
    Skicka julkort till Kerstin i Åtvidaberg Den 76-åriga Kerstin Gunnarsson i Åtvidaberg blev dömd till misshandel för att hon blev arg på några ungar som tryckte ner körsbär i hennes brevlåda och gav dem en smäll med käppen. Nu har användarna på Flashback Forum reagerat, och startat en kampanj där man uppmanar människor att skicka julkort till Kerstin Gunnarsson.Julkorten skickas till:Kerstin GunnarssonÅkervägen 1 A597 43 ÅtvidabergFlashback Forum: Skicka julkort till Kerstin!:www.flashback.info/showthread.php samlar in pengar - för att betala 76-åriga Kerstins böter:www.aftonbladet.se/nyheter/article3753724.abKerstin fick stort stöd efter käpp-domen:www.corren.se/archive/2008/11/21/jzg3wkaw53ql...TYCKER DET HÄR ÄR SKANDAL!!!
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!