HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
Nu har jag läst igenom trådskaparens huvudinlägg och de allra flesta kommentarer i den här tråden.
Det finns inga ord som kan uttrycka den avsky jag känner...
...och hör och häpna:
Det är inte gentemot Kerstin jag känner avsky, utan gentemot alla er som gnäller över hur hemsk Kerstin är som "misshandlar barn"!
Här har vi en gammal dam som har blivit trakasserad i lite drygt ett år av ett gäng snorungar i kvarteret. Vi har även en relativt nyinflyttad familj där en av sönerna lider av bokstavskombination och hyperaktivitet och som uppenbarligen umgås med ungarna som trakasserar damen.
Efter alla händelser som Kerstin har utsatts för så inträffade ytterliggare en som fick vinet i bägaren att rinna över, och hon tvingades att ta till handling.
FAKTUM 1:
Det är uppenbarligen bevisat bortom allt rimligt tvivel att sonen var i trapphuset samtidigt som händelsen utspelades. Detta har ju även modern (trådskaparen) erkänt när hon i inlägg påstår att de "bara lekte kurragömma" i trappen.
FAKTUM 2:
Om man bara tänker lite längre än näsan räcker så står det klart att sonen INTE är oskyldig. Med allra största sannolikhet så var han på ett eller annat vis inblandad i trakasserierna just den dagen.
FUNDERINGAR:
Vart har föräldrarna till övriga ungar som har medverkat vid trakasserierna hållit hus? Varför har de inte tagit sitt ansvar och fått sina ungar att sluta upp med skiten? Folk i området måste ju ha vetat vilka de var. Föräldrarna borde ju rimligtvis veta vad deras ungar håller på med när de springer runt i kvarteret kvällarna!
SAMMANFATTNING:
Ingen människa skall behöva utstå de trakasserier som Kerstin har fått utstå, och att hon till slut tappade fattningen är FULLT FÖRSTÅELIGT.
För h-e människor, sluta se allting så jäkla svart och vitt! Det finns så oehört många fel och och brister i föräldrarnas och grannarnas hanterande av den här situationen att det tamejfasen borde vara brottsligt att klandra Kerstin för hennes agerande!