Inlägg från: Anonym (helle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (helle)

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

barn ska lära sig att visa respekt.de gamla måste få försvara sig mot ynglingar som jävlas!

jag tycker synd om barn som inte kan visa respekt för andra.och sen när de får ex ett rapp med en käpp så är det plötsligt synd om ungen.helt sjukt.det är barnet som har gjort fel genom att terrosera,inte den gamla som gjorde "självförsvar"och visade att nu j*vlar får det vara nog med allt jävelstyg

• Anonym (helle)
    Anonym (aga = fel) skrev 2008-12-23 17:17:08 följande:
    Kerstin visade ingen ånger över att ha slagit ett barn och skulle göra det igen enligt egen utsago. Nej hon ska inte hyllas, hon ska bespottas som den barnmisshandlare hon är! Bara för att aga var tillåtet när hon var barn kan hon inte låta bli att acceptera att det inte är det längre, av mycket bra skäl.
    så det är helt okej att dryga ouppfostrade ungj*vlar  terrorserar gamla?ungen fick det han förtjänade.visar man ingen RESPEKT så får man räkna med att personen som terrorseras FÖRVSARAR sig!
    Flashbackaren skrev 2008-12-23 17:17:01 följande:
    Svar på #300Eller så behöver barnet inte trakassera någon . Är det så jävla svårt att uppfostra ett barn till att inte trakassera äldre?
    precis!
    Anonym skrev 2008-12-23 17:36:35 följande:
    Censur skrev 2008-12-23 17:34:44 följande: jo sånna som själv misshandlar andra förtjänar lika mycket tillbaka!Kärringen borde få smaka på sin egna käpp!Och ärligt talat hoppas jag inte att dom i den här tråden som håller med kerstin har egna barn! STACKARS barn säger jag då!
    våra barn lär sig vett och ettikett samt visa andra RESPEKT.skulle våra barn terrosera andra personer så får de skylla sig själva om de får en käåå i baken osv

synden straffar sig självt!vilkket denna unge oxå fick lära sig
  • Anonym (helle)
    AnnAhl93 skrev 2008-12-23 17:44:32 följande:
    Censur skrev 2008-12-23 17:28:21 följande: Kamma luggen och kom in i matchen. Du tror att Kerstin reagerar på det här sättet för att några ungjävlar sprungit i trappen? Självklart skyddar hon sig själv och sin egendom mot skadegörelse, du skulle göra samma sak. Barn kan vara förjävliga och det vet alla här. Barn är inte oskyldiga för att dom säger att dom är det, kom ihåg det.
    amen.mycket bra sagt.många föräldrar fattar inte vad uppfostran är för något,villket visar sig i denna tråd!
  • Anonym (helle)
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-23 17:56:25 följande:
    Personligen har jag skickat ett julkort till damen, och skulle inte tveka att göra det igen. Det måste finnas lite sunt förnuft någonstans, och Kerstin ger det sunda förnuftet ett ansikte. Man petar inte in körsbär i folks brevlådor. Fattar man inte det så får man väl helt prata med folk på det språk de förstår, i det här fallet ett rapp med tantens käpp. Att behandla gamla människor så respektlöst är fan inte klokt.
    kan bara hålla med!
  • Anonym (helle)

nu har ju inte ts sagt allt heller för den delen.barnet har ju även gjort andra hemskheter som inte har kommit fram

• Anonym (helle)

misshandel var det inte och ungen förtjänade ett litet rapp då ungskrället inte fattar vad RESPEKT är!

tur att många är på kerstins sida,hon gjorde rätt.hur kan man tycka att snorungar ska få terrosera oskyldiga personer.

ts borde inse att hennes föräldraansvar och uppfostran brister då henes unge inte kan betee sig normalt!

• Anonym (helle)
    Anonym skrev 2008-12-23 18:09:11 följande:
    VAD ÄR DET NI INTE FATTAR??MAN SLÅR INTE ETT BARN OAVSETT OM DE KISSAT I EN GAMMAL TANTS BREVLÅDA ELLER KASTAT ETT HOS EN 30-60 ÅRING.INTE FAN VET JAG HUR JAG SKRIVER, BLIR BARA SÅ LESS PÅ ER SOM HÅLLER MED DEN DÄRA FÖRBANNADE KÄRRINGEN KERSTIN, ETT STORT JÄVLA HATBREV SKA HON FÅ AV MIG.Ni ber oss unga växa upp innan vi skaffar barn, men vi är nog mer mognare än er äldre som tror att ni vet bäst!FYFAN vad jag spottar på dom som står på kerstins sida!
    så den dagen du är gammal och är utsatt för terroserande snorungar så kommer du bara öppna dörren med ett lende och bjuda på godis,eller?
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!