• Censur

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Vad i helvete!!!
    Vad är det för jävla idioter (på ren svenska) är det som bor där?
    Samla in pengar till en gammal hagga som slår andras barn?
    Kan man inte tolerera att det låter runt omkring så ska nman inte bo i ett hyreshus.

How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • Censur
    AnnAhl93 skrev 2008-12-23 16:56:44 följande:
    TBS skrev 2008-12-23 16:46:33 följande: Jag tror att vi ser det så olika på grund av vår egen uppväxt. Du verkar ha haft en jobbig uppväxt, föräldrar som inte bryr sig och som inte kunde lära dig rätt och fel. Du verkar ha varit ett barn som planerade dina trakasserier mot andra medmänniskor. Jag däremot hade föräldrar som lärde mig hur saker och ting fungerade i världen och därför har jag ett klart rimligare synsätt till det hela.
    barn som har bra föräldrar anser inte att det är OK med barnaga. Vad är det för resonemang?
    Jag har aldrig trakasserat någon... men att slå ett barn för att han sprungit i trappan. ÄR det ok?
    Absolut inte!
  • Censur
    Anonym skrev 2008-12-23 17:33:23 följande:
    alla som håller med kerstin att hon gjorde rätt osv ni är inte friska för fem jävla öre!ni kanske är som henne? En barnmisshandlare???Är våld okej? NEJ!!!
    Jo, våld kan vara ok. ¨
    Kärringen skulle kanske vilja smaka på sin egen käpp?
    What goes around comes around....
    Barnmisshandlare förtjänar alla stryk!
  • Censur
    Anonym skrev 2008-12-23 17:36:35 följande:
    Censur skrev 2008-12-23 17:34:44 följande: jo sånna som själv misshandlar andra förtjänar lika mycket tillbaka!Kärringen borde få smaka på sin egna käpp!Och ärligt talat hoppas jag inte att dom i den här tråden som håller med kerstin har egna barn! STACKARS barn säger jag då!
    Absolut. Skulle det varit mitt barn som blivit slagen av en elak jävla hagga så skulle jag LÄTT göra samma sak tillbaka och GLATT betalat 2000.-
  • Censur
    Ebbaspappa skrev 2008-12-23 17:39:27 följande:
    Censur skrev 2008-12-23 17:28:21 följande: Nu får du fan släppa julglöggen och sätta dig in i saker. Läs på innan du slänger dig in i en diskussion.Vart har du läst att ungarna bara "sprang" i trappen?
    HUr kan han ha trakasserat folk i flera år om han bott där ett par månader?
    Rättfärdigar det barnmisshandel?
    jag kanske skulle behöva ta lite julglögg innan jag slänger mig in i en diskussion istället
  • Censur

OM en del rikspuckon anser att det är ok att slå ett barn för att en liga trakasserar äldre så tror jag inte att JAG är den som ska.... kamma till luggen, slägga glöggen osv osv osv...
    Ska man lära barn respekt genom att SLÅ dom?
    KAMMA TILL ER Och ta lite jävla julglögg så kanske lite medmänsklighet kmmer över er.

det är inte ok att slå barn.

• Censur
    Ebbaspappa skrev 2008-12-23 17:51:11 följande:
    Censur skrev 2008-12-23 17:46:42 följande: Men snälla lilla du. Du är som en påtänd häst i en porslinsfabrik när du argumenterar.Vem har påstått att hennes unge har terrat Kerstin i flera år? Jag säger som på knarknazistporrforumet: källa på det?
    jag får väl bjuda på det.
    Om en påtänd häst i en påorslinsfabrik anser att barnmisshandel är fel så är jag rätt nöjd med alla idiotiska kommentarer jag får....
    Hellre en förståndig pårökt häst än en som anser att det är ok att slå ett barn.
  • Censur

däremot borde alla saker som händer gamlingarna kanske dokumenteras så att någon kan kolla upp barnen för det är verkligen inte OK att de beter sig som de gör heller.
    Två fel ger inte ett rätt.

• Censur
    Anonym (helle) skrev 2008-12-23 17:46:40 följande:
    amen.mycket bra sagt.många föräldrar fattar inte vad uppfostran är för något,villket visar sig i denna tråd!
    jag ska uppfostra mina barn genom att lära dom att man visar hänsyn till andra, inte slåss och att inte komma med elaka påhopp. Men det är bara jag. Så stackars mina barn då....
  • Censur
    AnnAhl93 skrev 2008-12-23 18:05:09 följande:
    TBS skrev 2008-12-23 17:59:26 följande: Bra för dig att du verkar ha kommit ur din tragiska barndom och lyckats uppfostra din egen son på ett bra sätt. Dock så vill jag fortfarande veta vad det finns för alternativ till värdelösa föräldrar när det inte går att lära barnet respekt på "vanligt" sätt.
    genom aga då eller?
    Hur ska normala (värdelösa?) föräldrar göra när de faller för grupptrycket?

Jag vet vad JAG skulle göra och misshandel ingår inte i de planerna.
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!