• Domoni

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Har inte läst tråden utan svarar endast på TS inlägg.

Starkt av er att anmäla i ett litet samhälle. Helt otroligt att man inte kan komma överrens i dagens samhälle. Hade någon slagit mitt barn med käpp och sedan inte förstått att det var fel hade jag också anmält. Vet inte, men det verkar ju inte som tant Kestin har bett om ursäkt för att hon slog ett barn eller? Även om hon måste fått veta att din son inte var den som plågat henne i flera år eller vad det nu stod i någon av artiklarna.

Synd att man måste välja att låta sitt barn få stryk eller flytta pga att alla tycker sig ha rätten att välja sida och förstöra.

Stå på dig och man skäms när man hör om pengainsamlingen och polisens agerande. Även om din son kanske gjorde fel så gjorde tant Kerstin ett ännu grövre fel och borde inte få samhällets stöd. Plus att faktum kvarstår att din pojk är 9 år gammal medan tanten är väsentligt mycket äldre.

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!