Inlägg från: Ebbaspappa |Visa alla inlägg
  • Ebbaspappa

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Hejsan.

Jag har suttit här in och läst ett tag nu. Jag blir matt av hur vissa föräldrar resonerar när det kommer till den här händelsen.
    Ni mammor som brölar över hur fel Kerstin gjorde borde sätta er ner och fundera ett varv till.
    Om det vart eran farmor eller mormor som blivit utsatt för samma trakasserier så kan jag sätta min högra fot på att ni skulle starta en tråd här inne skrika om hur andra ungar är så ouppfostrade.
    Jag är själv förälder år en tjej som är 6. Skulle hon komma hem med en liknade berättade som TS påstår att hennes barn gjorde så skulle jag ställa två frågor.
    1. VAD GJORDE DU?
    2. HUR FAN LEKER MAN KURRAGÖMMA I EN TRAPP?

Att hälla bär i någons brevlåda är skadegörelse. Och om inte ungen har fått det klart för sig via uppfostran från sina föräldrar så tvingas omgivningen uppfostra ungen. Då är några blåmärken och en bula en ganska lindrig form av uppfostran.

• Ebbaspappa

Censur skrev 2008-12-23 17:28:21 följande:

barn som har bra föräldrar anser inte att det är OK med barnaga. Vad är det för resonemang? Jag har aldrig trakasserat någon... men att slå ett barn för att han sprungit i trappan. ÄR det ok? Absolut inte!
    Nu får du fan släppa julglöggen och sätta dig in i saker. Läs på innan du slänger dig in i en diskussion.
    Vart har du läst att ungarna bara "sprang" i trappen?
  • Ebbaspappa

Censur skrev 2008-12-23 19:20:48 följande:

men jösses. De hade bott där en vecka så det var väl inte ens hennes pojke som trakasserade gamlingarna. (eftersom det pågått i 3 år så kan jag med enkel matematik räkna ut att pojken var oskyldig)
    Sluta nu. Orkar inte läsa dina helt osammanhängande inlägg här.
    Vem har påstått att hennes unge har terrat tanten i 3 år? Du måste vara ett troll. Ingen normal person kan sakna logik som du gör.
  • Ebbaspappa

johansson79 skrev 2008-12-23 20:20:05 följande:

Hur det ser ut nu! för det första anledningen till att jag skrev denna tråd var för att jag ville ha råd hur jag skulle takla dom som håller på att trakasera oss. som sagt vi får hotbrev, sönder skurna däck, skadegörelse på vår bil, spott loskor på dörren, och lappar uppsatta i trappen att vi ska försvinna från orten, min son har även fått flera dödshot där man skriver att personen ska skjuta min son. det här handlar inte om Kerstin och vad hon gjorde, det är liksom avklarat sedan länge hon vart DÖMD det handlar om vad vi nu får utstå, min son målas ut som en som trakaserat Kerstin i åratal vilket är OMÖJLIGT då vi inte bott på orten så länge! Att vi inte var med på rättegången står på första sidan. LÄS MINA INLÄGG!!!
    Kan du förklara varför du inte nämnde något om skador på din son i förhören?
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!