Inlägg från: Anonym (troll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (troll)

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

kansk dax att ta tag i problemet hemmma och gällande barnen! Vet vad jag pratar om!!!! all min respekt för den trakaserade tanten!

• Anonym (troll)
    jones skrev 2008-12-23 19:13:14 följande:
    Fint. Dom gamla ska bara sitta still och lida i det tysta för man får inte göra nått för att försvara sig.Jag börjar starkt fundera på självmord om detta är vad som väntar mig om några år.
    håller med dig fullt ut.....
  • Anonym (troll)

Alla vill ha en syndarbock, känner inte tanten så där kan jag inge säga men jag vet allt för mycket om trådstataren så någon sympati får du  inte av mig men ett råd......

kanske man borde undra varför pojken beter sig som han gör????

om ni ta tag i era problem och i ditt liv så kommer barnet få en trygghet vilket dom saknar totalt

• Anonym (troll)
    Censur skrev 2008-12-23 19:20:48 följande:
    men jösses. De hade bott där en vecka så det var väl inte ens hennes pojke som trakasserade gamlingarna. (eftersom det pågått i 3 år så kan jag med enkel matematik räkna ut att pojken var oskyldig)
    enligt henne hade dom bott där 1 vecka.....
  • Anonym (troll)
    Ebbaspappa skrev 2008-12-23 19:20:29 följande:
    "Pojkens mamma var kallad som vittne, men hon dök inte upp. Hon har tidigare i förhör berättat att pojken inte fick några synliga märken av slagen."archive.corren.se/archive/2008/11/5/jyo0fddbr...Kan mamman förklara den uppgiften?
    enkelt......gillar att göra en stor sen av saker.....men sen så backar man ut!
  • Anonym (troll)

jag tror att man får tro vad man vill......de finns nog mycket vi inte vet!

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!