Inlägg från: Flashbackaren |Visa alla inlägg
  • Flashbackaren

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Så här ligger det till; Mamman till barnet upprörs i denna tråd framförallt av julkorten och insamlingen i tobaksaffären och sekundärt av hoten och trakasserierna av familjen varför skulle TS annars postat denna tråd direkt efter Corren gjort sitt reportage.

Kan vi ana att TS missunnar stöd till Kerstin? Naturligtvis bör man inte slå ungar och det håller jag faktiskt med de flesta om men ibland så gör vi människor misstag vilket Kerstin säkert gjorde vi detta tillfälle men det är inte det som är det viktigaste i detta utan att hon har sonat sitt brott och tagit sitt straff som en riktig kvinna medans TS flydde landet med sin familj under rättegången. Naturligtvis ömmar jag och många fler med den stackars damen som blivit utsatt men ni mammor här på FL pratar om blåmärken och bulor hit och dit men utan att ens nämna Kerstins sår inombords. Hur känns det att ha byggt upp Sverige för att dömas i tingsrätten för misshandel som 76 åring? Ni reflekterar inte kring det då era tankar cirkulerar enbart runt er själva och era barn. Brottets art är heller inte direkt allvarligt några av er har dragit frivilliga eller ofrivilliga paralleller med morden i Arboga, ni borde skämmas tycker jag. Det finns trots allt en stor skillnad mellan att slå en hammare i huvudet på ett barn som än när en 76-åring "rappar" en ungen med käppen.

Jag skickade Kerstin ett julkort och jag är stolt över de på FB som visade sitt stöd för en sårad gammal dam som ingen lyssnat på. Tänk på det mödrar ni har alla familjer att ty er till när världen är orättvis men det är inte säker att Agda 83 eller Kerstin 76 har det.

Vill även påpeka att jag på intet sätt talar för alla fb:are i varken detta ämne eller något annat utan jag blev så illa till mods av denna tråden att jag blev tvungen att uttrycka min ilska. Go kväll!

• Flashbackaren
    Svar på #300
    Eller så behöver barnet inte trakassera någon . Är det så jävla svårt att uppfostra ett barn till att inte trakassera äldre?
  • Flashbackaren
    Svar på #382
    Vad var det för jävla svar? Kände du dig träffad av mitt inlägg? Hur svårt är det egentligen att uppfostra en unge att inte trakassera en gammal dam? Klarar man inte det skall man heller inte ha barn helt enkelt.

Angående vad lagen säger avklarade jag i mitt första inlägg men du kanske inte orkar läsa inlägg längre än två rader?
  • Flashbackaren

johansson79 skrev 2008-12-23 20:20:05 följande:

Hur det ser ut nu! för det första anledningen till att jag skrev denna tråd var för att jag ville ha råd hur jag skulle takla dom som håller på att trakasera oss. som sagt vi får hotbrev, sönder skurna däck, skadegörelse på vår bil, spott loskor på dörren, och lappar uppsatta i trappen att vi ska försvinna från orten, min son har även fått flera dödshot där man skriver att personen ska skjuta min son. det här handlar inte om Kerstin och vad hon gjorde, det är liksom avklarat sedan länge hon vart DÖMD det handlar om vad vi nu får utstå, min son målas ut som en som trakaserat Kerstin i åratal vilket är OMÖJLIGT då vi inte bott på orten så länge! Att vi inte var med på rättegången står på första sidan. LÄS MINA INLÄGG!!!
    Vad har du gjort för att dina barn inte skall trakassera Kerstin i fortsättningen? Varför kunde inte du vara på plats i domstolen? Naturligtvis hoppas jag att du inte skall behöva bli trakasserad lika lite som Kerstin men du har inte gjort det lätt för dig hittills.
  • Flashbackaren

Kerstin själv hävdar att det började rinna in körsbär och TS unge stod utanför. Naturligtvis har inte TS koll på sin unge och således är det inget att oja sig över. Håll koll på ungen din nästa gåååååååånnnnnnnnnnnnnnngggggg!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!