• dlopoel

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Det låter som ni hade lite otur för när jag läst artiklarna så verkar det som det var ett gäng med barn som hittar på bus inte bara din son.

Jag var själv med och bussade när jag var i den åldern, så jag kan tänka mig vad din son och hans kompisar har gjort.

Så jag tycker du ska övervaka honom noga och förklara att man måste lyssna på vad andra vuxna säger och får han fler klagomål så lyssna.

Sen skulle jag också reagera om någon barn gick över gränsen för vad som är okej. Även om jag inte skulle slå något barn med en käpp. Det är lika fel att inte göra något som att göra för mycket. Sen måste man tänka på att det var okej att aga barn när damen växte upp. Så det var nog en nyttig läxa för din son. bättre att han fick lite ont nu en att han busar med fel människa längre fram. Då kanske det kunde gått riktigt illa.

Lycka till Sandra

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!