HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
Ts: Jösses man blir ju aldeles mörkrädd, INGEN ska slåss, d är väl vad vi försöker lära just våra barn, knappast troligt dom tar det till sej om en gammal tant gör just det, barn gör inte alltid som man säger men garanterat som man gör, det vet väl ALLA. Känner så med dej, tycker du gjorde helt rätt som anmälde, ingen har rätt att slå ett barn vi vuxna e skylldiga att visa gott exempel och att det går att lösa konflikter utan våld!
Visst barn kan busa, och det kan gå över styr, där dom kan behöva en redig åthutning, å nä man kan inte va säker på vad ens barn gör och som mamma själv uppskattar jag om nån tillrättavisar mina barn om jag inte e där, e allas skylldighet i samhället att hjälpas åt med. Men såååå svårt e det inte att gå till föräldrar och prata, samla ihop alla om det är ett stort problem, vansiinigt att slå ett barn och med ett tillhygge som en käpp dessutom, fyyy faaaan, hoppas det löser sej för er. Sen att dom stöttar henne fine, deras åsikt om än skum som bara den, men att trakassera, å skada er då e ju dom ett bevis på hur det blir när någon startar med våld, blir bara värre och värre,
Tusen stora kramar till er