• Igloo79

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Sist jag hörde något om det så är aga förbjudet enligt svensk lag. Tycker att du gjorde rätt som anmälde. Sen att tanten inte vill ha busstreck kan man förstå, men det finns andra sätt att gå till väga en att misshandla ett barn.

• Igloo79

Anonym skrev 2009-01-15 15:10:18 följande:

Bor själv i Åtvidaberg och har inga problem alls. TS får verkligen Åtvidaberg att låta som att alla trakasserar varandra. En sak jag har undrat ang artiklarna, i en artikel säger du, TS, att sonen inte är ute så sent på kvällarna för han är hemma med sina rutiner då, men ändå så var det din pojke som fick ett slag? Hur kan då din son fått slaget om han inte var där? Ja det området har det varit mycket stökigheter på ett tag nu, dock lugnat ned sig en aning nu, och det var otur att det var din son som fick ta emot detta eftersom han inte hängt med detta gäng tidigare och varit med om allt. Men jag förstår att de gamla på området har tröttnat.. Du har ju tröttnat på att ni utsätts för både det ena och det andra eller hur? Är det bara vissa som får tröttna och andra ska bara stå ut med allt? Om föräldrarna kunde hålla reda på sina barn istället och fostra dem så vore det bra mycket bättre.En person säger något om ett ställe och det blir svartlistat på FL, så konstigt.. nää inte ett dugg..
    Alla har rätt till att tröttna på fel som begås mot dem, men ingen har rätt att ta lagen i egna händer. Man har inte rätt att slå ett barn eller en vuxen för den delen heller bara för att man tröttnat. Är det så de vuxna lär barn att lösa problem och konflikter?
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!