Inlägg från: Carola J |Visa alla inlägg
  • Carola J

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Fy att människor håller på sådär.. Vuxna borde juh veta bättre.. Om min mormor skulle slå till ett barn så skulle jag bli fly förbannad och förstå om det blev en anmälan osv..
    Att folk inte har något bättre för sig än att trakassera en barnfamilj på det här sättet.
    Nu är det juh faktiskt så att det blev bevisat i en rättegång att tanten gjort fel, kan inte bara resten av samhället då acceptera det?!?!
    Blir riktigt förbannad...

• Carola J

johansson79 skrev 2009-01-15 01:03:30 följande:

Carola J skrev 2009-01-14 22:52:36 följande: i den här hålan tycker nästa alla att min pojke fick vad han förtjänade,,,, tycker det är hel sjukt, jag förstår mig inte alls på dessa människor, våld föder ju våld
    Ett barn förtjänar aldrig att bli slaget, så är det bara. Står väl till och med i lagen.
    Alla säger att de hatar krig osv men när man slår barn på hemmaplan så är det tydligen okej vilket jag inte kan förstå.
    Och jag håller helt med dig att våld föder våld.
    Tycker att svenska folket borde öppna ögonen o inse att det tanten gjorde INTE var okej. Hon har blivit fälld för det och det borde säga en hel del......
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!