Anonym skrev 2009-01-15 15:10:18 följande:
Bor själv i Åtvidaberg och har inga problem alls. TS får verkligen Åtvidaberg att låta som att alla trakasserar varandra. En sak jag har undrat ang artiklarna, i en artikel säger du, TS, att sonen inte är ute så sent på kvällarna för han är hemma med sina rutiner då, men ändå så var det din pojke som fick ett slag? Hur kan då din son fått slaget om han inte var där? Ja det området har det varit mycket stökigheter på ett tag nu, dock lugnat ned sig en aning nu, och det var otur att det var din son som fick ta emot detta eftersom han inte hängt med detta gäng tidigare och varit med om allt. Men jag förstår att de gamla på området har tröttnat.. Du har ju tröttnat på att ni utsätts för både det ena och det andra eller hur? Är det bara vissa som får tröttna och andra ska bara stå ut med allt? Om föräldrarna kunde hålla reda på sina barn istället och fostra dem så vore det bra mycket bättre.En person säger något om ett ställe och det blir svartlistat på FL, så konstigt.. nää inte ett dugg..
Jag tycker det är HELT sjukt!! Ett barn ska inte få slås och absolut inte med käpp eller andra tillhyggen!
familjen hann knappt flytta in utan att detta händer?? att stödet senare går till kärringen som slagit ett barn som bara bott där i en vecka e helt sjukt! kärringen agar och får stöd men barnet som blivit agat blir utsatt för ännu mera saker efter?? puckon!!