HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
Det här är helt sjukt ju! Jag står på din sida TS!!
Det här är helt sjukt ju! Jag står på din sida TS!!
Jag säger inte att barnet inte gjorde något fel. För det vet ju inte jag. Men oavsett vad barnet gjorde så skulle tanten inte rört honom. Hon säger att hon inte gjorde något som var så allvarligt, mend et bryr jag mig inte om. Hon skulle inte ha rört honom överhuvudtaget.
Det jag tycker är så konstigt också är att tanten har trakasserats i många år, men det är först NU som det tas upp! Hon har inte gjort något för att göra saker och ting bättre. Hon kan inte klaga och sen varken polisanmäla eller prata med barnens föräldrar. Då är det VERKLIGEN inte pojkens fel att hon en dag tröttnade och använde käppen!
Ignorera det där Du har ju oss här på FL som stöttar dig! Hela situationen har blivit en höna av en liten fjäder och att dom skickar hotbrev är bara omoget. Visa att du är vuxen och att du inte tar åt dig av sånt barnsligt beteende
Dom kommer ju aldrig genomföra det dom hotar med. Dom är ju bara människor som gör det dom tror är rätt, utan att tänka. Men dom skulle aldrig ha modet att genomföra sina tankar.
Anonym (mamman) skrev 2009-01-16 08:36:48 följande: