Inlägg från: Glamrockare |Visa alla inlägg
  • Glamrockare

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

Säger så här TS, tycker det är förjälvligt att din son blev misshandlad. En vuxen människa borde veta bättre en ett barn att man slår inte  ngn främst inte ett barn.

MEN samtidigt om det nu stämmer att denna dam blivit kränkt o trakasserad i flera år av en grupp barn o det måste ju du ha hört om, om hon bott i ditt område, är det inte då din skyldighet som förälder att se till att han inte umgås med de barnen som gör detta mot denna dam.

SEdan att hon inte har ngn som helst rättighet att misshandla din son det skall gudarna veta men pressa en människa tillräckligt länge så slår det slint till slut.

Gravid med andra barnet i vecka 28
  • Glamrockare
    Anonym (mamman) skrev 2009-01-16 08:36:48 följande:
    Har fått ett hot brev nu igen:( när ska det här sluta?
    usch så hemskt!!!! att vuxna människor beter sig så.
  • Glamrockare
    johansson79 skrev 2009-01-16 09:22:15 följande:
    Glamrockare skrev 2009-01-16 08:56:39 följande: hej!jag har inte hört något om att tanten skulle vara trakasserad innan, men när det här hände min son hade vi bara bott ungefär en vecka, hör inte hört något nu heller om att hon skulle va trakasserad..... vad jag vet är bara att hon är mycket glad för alla tusentals kronor hon fått, men vem skulle inte bli glad för gratis pengar! men tycker det är omoraliskt att hon skryter eller vad man nu ska kalla det i tidningen........... det ger ett mycket konstigt budskap... "SLÅ BARN Å BLI RIK PÅ DET"!
    o som du säkert läste skrev jag OM DET NU STÄMMER att hon var det!

o du behöver INTE ge mig någon moral predikan för ingenstans har jag rättfärdigat att slå ngt barn ngn gng.

Där emot skrev jag att om det nu stämmer att ett gäng barn på 9/10 år har trakasserat denna dam OM DET STÄMMER o TS låter sin son leka med dessa barn så förstår jag INTE ATT HON SLÅR TS SON men att det till slut slår slint.
Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!