HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!
Hej
Har läst länge i den här tråden, Måste bara få lite svar på några frågor gärna från TS om det går????
Först kan jag skriva att jag inte håller på nån sida!! Lika fel som det var av tanten att slå med käppen så var det fel av barnen att leka där o som tidigare skrivet så rann det över efter för många besök av busungar hos henne, Men det var inte just det jag hade frågor om....
Utan om varför det hela tiden står i tidningarna att ni hade bara bott i Åtvidaberg 1vecka då detta hände och att dina barn inte hade varit ute och lekt??
I en sån här pass allvarig sak ska man ju vara ärlig el hur? jag bor i Åtvidaberg och jag flyttade precis förre ni flyttade till området där ni bor och som ni har även jag barn, Min son var bjuden på kalas hos er i Feb och vad jag vet så bodde ni då vid området, och jag minns även att kalaset blev inställt på grund av sjukdom och det var synd då min son tyckte det skulle bli skoj att gå på kalas.....
Så har jag rätt el??
ps:håller med om att det är inte okej med hotbrev och sådant till er familj, Tycker det är tråkigt