Inlägg från: Loppanjkpg |Visa alla inlägg
  • Loppanjkpg

HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!

det spelar väl ingen roll om tanten blivit trackaserad elle inte barn e barn o barn kan va elaka o bete sej dumt men mycke av deras betende ingår i deras utveckling och hur illa än ett barn än beter sej så är det aldrig ok att slå ett barn! hur f'n ressonerar folk???? det rann över för tanten.. hallå så resonerar säkert dom som skakar och slår sina barn och männen och kvinnorna som slår sina respektive. Men att slå någon och framför allt ett litet barn är aldrig ok. tanten e väl gammal nog att veta att har man problem med trakasserier lyfter man luren o ringer 112. sluta försvara en barn misshandlare de här e ju helt sinnessjukt. till TS flytta där i från folk där verkar ju inte vetiga, jag känner verkligen med er gud vilken hemsk situation först att ens älskade barn blir utsatt för något sånt här o sen bli behandlade på det sättet fy F.

Svar på tråden HJJJJJÄÄÄÄLP!!!! vad ska jag ta mig till snälla ge mig råd! vi mår så DÅLIGT!